Токаев Касым-Жомарт Кемелевич |
|
Президент Республики Казахстан |
Итоги государственного аудита
Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім
Категория: Итоги государственного аудита | |
Дата: 28.12.2022 | |
Просмотры: 1098 | Печать страницы |
АУДИТОРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ
I. Кіріспе бөлік
1.1. Аудиторлық іс-шараның атауы: Жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекеттік активтерін пайдалану тиімділігінің аудиті.
1.2. Мемлекеттік аудиттің мақсаты: жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудит жүргізу.
1.3. Мемлекеттік аудиттің объектілері:
1. «Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
1.4. Мемлекеттік аудитпен қамтылған кезең: 2019 жылдың 1 маусымынан бастап, 2021 жылдың 31 желтоқсан аралығы.
II. Негізгі (талдамалық) бөлік
2.1. Аудиттелетін саланың жай-күйін қысқаша талдау:
Аудиттелетін мекемелерде осы аудитпен 2019 жылдың 1 маусымынан бастап, 2021 жылдың 31 желтоқсан аралығында бюджет қаржысы есебінен жұмсалған жалпы сомасы 388 343,9 мың теңгенің және мемлекеттік активтердің пайдалану тиімділігі қаралды.
2.2. Мемлекеттік аудиттің негізгі нәтижелері
«Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекеттік активтері тиімділігіне бюджет қаржысы есебінен жұмсалған жалпы сомасы 388 343,9 мың теңге қамтылды, жалпы сомасы 7395,8 мың теңгеге бұзушылықтар анықталды, соның ішінде:
7395,8 мың теңге қаржылық бұзушылықтар (оның 5145,0 мың теңгесі қалпына келтірілуі тиіс, бюджет есебіне өндірілуі тиіс 1850,8 мың теңге);
- 400,0 мың теңге тиімсіз пайдаланылған бюджет қаражаты.
- Мемлекеттік сатып алу заңын бұзу бойынша 2 бұзушылық, 1 - Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заңнамасын бұзу, барлығы 3 бірлік рәсімдік бұзушылықтар орын алған.
Анықталған бұзушылықтардың бойынша сипаттамасы:
Мекеменің 2021 жылғы 21 қазандағы № 04-10/149 бұйрығымен Тойчубекова Ә. В.-бас бухгалтерге 2021 жылғы 21 қазан мен 15 қараша аралығында жалақысы сақталмайтын демалыс берілді. Алайда, жұмыс уақытының кестесіне және мекеменің 2021 жылғы қазан айындағы есеп парағына сәйкес жұмыс істеген кезең үшін, атап айтқанда 21-31 қазан аралығында жалақы төленді.
Сонымен Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 79-бабының 2-тармағын, 103-бабының 1-тармағын бұза отырып, жұмыс уақытының табелінде А.В. Тойчубекова жұмыс істеген күндер көрсетілген, нақты жұмыс істеген уақыт үшін 2021 жылғы қазан айындағы жалақы есептелген және төленген. Осылайша, мекеме негізсіз 56,4 мың теңге мөлшерінде жалақы есептеп, төледі. Негізсіз төленген 56,4 мың теңге сомасы бюджетке өтелуге жатады.
Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 103 - бабының 1-тармағын, ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1103 "Уақытша еңбекке жарамсыздық бойынша әлеуметтік жәрдемақы мөлшерін айқындау туралы" Қаулысының 3-тармағын бұза отырып, 20.04.2021 ж. -30.04.2021 ж. кезеңіндегі еңбекке уақытша жарамсыздық парағы негізінде С. Е. Дүйсеноваға еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша 60379 теңге мөлшерінде он бес еселенген АЕК лимитінен артық негізсіз жәрдемақы төленді, 43775 теңгенің орнына (60379-43775=16624) артық төленген сома 16,7 мың теңгені құрайды.
Негізсіз төленген сома бюджетке өтелуге жатады. Сонымен қатар, еңбекке уақытша жарамсыздық парағы жұмыс орны көрсетілген: "Алматы облысы бойынша уақыт...Аймақтық журналист газетінің редакциясы», ал С. Е. Дүйсенова "Алматы облысының ішкі саясат басқармасы" ММ "Қоғамдық келісім" КММ директоры болған.
Жол парағының және 31.12.2021 жылға арналған есептен шығару актісінің деректері бойынша а/Skoda super B6 машинасының жүгірісі" мемлекеттік нөмірі KZ 475 ST/05 - 331475 км. алайда бекіту актісіне сәйкес (жүргізуші А. Бекишевтен мекеменің директоры С. Бимуханбетов 14.02.22 ж. бекіткен жүргізуші Б. Мұхаметчиновке қабылдау-беру, а/машиналар -294 687 демек, жол парақтарында 36788 км. (331475-294687) автомобильдің спидометрінің нақты көрсеткіштерінен жүгіру негізсіз жоғары.
"ҚР Мемлекеттік органдары үшін жанар-жағармай материалдары шығыстарының нормалары және автокөлікті ұстауға арналған шығыстар" Үкіметінің 2009 жылғы 01 тамыздағы № 1210 қаулысына сәйкес 100 км.жүріске 12,23 литр бензиннің (қысқы және жазғы кезеңді ескере отырып) орташа жылдық шығыны.
Сонымен, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 11 тамыздағы № 1210 қаулысымен бекітілген "жанар-жағармай материалдары шығыстарының және автокөлікті ұстауға арналған шығыстардың нормаларын" бұза отырып, ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу Қағидаларынің 225-тармағы (03.08.2010 жылғы № 393), Skoda super B6 авто /машинасы бойынша мемлекеттік нөмірі KZ 475 ST/05 4 499 литр бензин (36788*12,23:100) жалған жүріс бойынша 742,3 мың теңге сомасына есептен шығарылды (4499 л*165,0 мың теңге есебінен. орташа баға) бұл сома бюджетке өтелуге жатады.
Жол парағының және 31.08.2021 жылға арналған есептен шығару актісінің деректері бойынша "Газ 322132" а/машинасының мемлекеттік нөмірі 133vv/05-189297км. бұл ретте спидометрдің деректеріне сәйкес - а/машинаның жүрісі -148618 км. жол парақтарында 40679 км (189297-148618) жүрісі негізді түрде асырылған жоқ. а / машина 31.08.2021 жылдан бастап ақаулы күйде жұмыс істемеді. ҚР ПП 2009 жылғы 01 тамыздағы № 1210 сәйкес 100 км.17,49 литр жүгіріске арналған А/машинаның орташа жылдық бензин шығыны (қысқы және жазғы кезеңді ескере отырып).
Сонымен, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 11 тамыздағы № 1210 қаулысымен бекітілген "жанар-жағармай материалдары шығыстарының және автокөлікті ұстауға арналған шығыстардың нормаларын" бұза отырып, ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу Қағидаларынің 225-тармағы, 7115 литр бензин (40679*17,49:100) 1174,0 мың теңге сомасына жалған жүгіріс бойынша есептен шығарылды (7115л*165,0 мың теңге есебінен, орташа баға).
Жоғарыда көрсетілген а/машиналардың жалған жүрісі бойынша барлығы 1916,3 мың теңге сомаға 11 614 литр бензин есептен шығарылды. 19.09.2022 жылғы тапсыру актісіне сәйкес АИ -92 маркалы 840 литр бензинге арналған талондарды мекеменің бұрынғы жүргізушісі А.А. Бекишов қалпына келтірді (қалпына келтірілген 840 литр бензинді ескере отырып) (4499+7115-840)= 10744 литр 1777,7 мың теңге сомаға бұл сома бюджетке өтелуге жатады.
ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу Қағидаларынің 236 және 243-тармақтарын және ҚР ҚМ 2010 жылғы 15 маусымдағы № 281 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есеп шоттары жоспарының 16-тармақтарын бұза отырып, 1328,5 мың теңге сомаға жалюзи сатып алуға жұмсалған шығындар мекеменің балансына қабылданбаған, бұл бухгалтерлік есепте көрсетілуге жататын деректердің толық көрсетілмеуіне әкелді.
Сонымен бірге, «сәндік қорапта күн мен түн» Жалюзи (мата-Блэекаут) саны 38,6 ш. м және 1328,5 мың теңге сомасына 425,0 ш. м жалюзи - регал (Алюминиевый трек) ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген «мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу» Қағидаларынің 128,129-тармақтарына және Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 18-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінде анықталған бұзушылықтар сыныптауышының 2.12.1.3-тармағына сәйкес қалпына келтірілуге жатады.
ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген Қағидаларынің 4 тармағын, Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 28 ақпандағы № 234 заңының бұза отырып, мекеменің бухгалтерлік балансында, 2020 жылғы 31 желтоқсандағы қаржы қызметінің нәтижелері туралы есепте-іссапар шығыстары нақты болған кезде ФО-2 нысаны (161, 162 -ерекшелік) - 4 678,5 мың. теңге сомасы көрсетілген. Нақты Іссапар шығыстары басқа шығыстар сомасын қате қосу есебінен 2996,5 мың теңгеге асырылды (169-ерекшелік), бұл қаржылық есептіліктің бұрмалануына әкелді.
ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу Қағидаларынің 14-тармағын бұза отырып, мекемеде С.С. Әбілпесова мен А. В. Тойчубекова арасында бухгалтерлік қызметтің істерін беру рәсімі жүзеге асырылмаған.
Алайда Істерді тапсыратын бас бухгалтердің және істерді қабылдайтын қызметкердің істерді қабылдауы мен тапсыруы мемлекеттік мекеме басшысының бұйрығы негізінде жүргізіледі. Бұйрықта бухгалтерлік қызмет істерін қабылдау-тапсыру мерзімі көрсетіледі. Бас бухгалтер атқаратын лауазымынан босатылған (жұмыстан босатылған, басқа лауазымға тағайындалған, орнын ауыстырған) кезде істерді ҚР еңбек заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалған бас бухгалтерге, ал соңғысы болмаған кезде - мемлекеттік мекеме басшысының бұйрығымен тағайындалған қызметкерге тапсыру жүргізіледі.
ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу Қағидаларынің 243-тармағын бұза отырып, жалпы сомасы 820,0 мың теңгеге материалдық құндылықтар: басқару пульті бар сорғы сомасы 68,0 мың теңгеге; универсалдық компьютер сомасы 250,0 мың теңгеге, тоқылған кілем сомасы 250,0 мың теңгеге, сиялы принтер сомасы 84,0 мың теңгеге және жүйелік блок сомасы 168,0 мың теңгеге сақталуын бақылау қамтамасыз етілмеген.
Көрсетілген материалдық құндылықтар ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген Қағиданың 128,129-тармақтарына сәйкес және республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 18-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінде анықталған бұзушылықтар 2.12.1.3 сыныптауышының негізінде қалпына келтірілуге жатады.
2019 жылы "мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 2-бабының 14,15, 22-тармақтарын бұза отырып, мекеме № ESF шот-фактурасы негізінде мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасаспай-600624400738-20190729-52912767 негізгі құралдар - "ситуациялық Қазақ 1-том қазақтар әлемі" кітаптары және "ситуациялық қазақ" томы сатып алынды 3 " 40,0 мың теңге сомасына сөздік..
Мекеме "мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 2-бабының 14,15,22-тармақтарын бұза отырып, 25.07.2019 жылғы № 1-805 жүкқұжат негізінде мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасаспай, 16.08.2019 № 1201007/19 -374 төлем шотына "TeploStandart" ЖШС 68,0 мың теңге, "сорғы с" негізгі құралын сатып алғаны үшін аударылды.
Сондай-ақ, "мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 13-тармағында Тапсырыс беруші Мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасасқанға дейін мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудан бас тартуға құқылы екендігі айқындалған. Осыған байланысты сатып алуды жүзеге асыру кезінде мекеме Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген жағдайларда мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырудан бас тартуға жол берді.
"Сәулет және қала құрылысы қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 16.07.2001 жылғы № 242 09.12.2021 жылы Заңының 74-бабы 1-тармағын бұза отырып, мекеме «АS-Alakol» ЖШС-мен 400,0 мың теңге сомасына тікелей жасасу жолымен бір көзден № 204 шарт жасасты, қызмет көрсету мерзімі күнтізбелік 15 күн ішінде техникалық қадағалау жүргізуге шарттың заңды күшіне енген күні. Көрсетілген техникалық қадағалау қызметтерінің актісіне сәйкес-техникалық қадағалау 10.12.2021 жылы аяқталды және 10.12.2021 ж. № 781 төлем шотымен 400,0 мың теңге толық көлемде "AS-Alakol" ЖШС аударылды.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген жағдайларда мемлекеттік сатып алу туралы шартты тікелей жасасу арқылы бір көзден алу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру ҚР ӘҚБтК 207-бабының 11-тармағына сәйкес әкімшілік жауапкершілік көзделген.
Бұл жағдайда, тікелей жасасу жолымен бір көзден шарт жасасу кезінде мекеме бюджет жүйесінің қағидаттарына сәйкес келмейтін 400,0 мың теңге мөлшерінде бюджет қаражатын тиімсіз пайдалануға жол берді, сондықтан ағымдағы жөндеуге техникалық қадағалау жүргізілмейді сонымен қатар Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 3-бабының 12-4 тармақшасы, 4-бабының 12) тармақшасы тараптары бұзылған.
2.3. Мемлекеттік аудит объектілері қызметінің әлеуметтік-экономикалық дамуға әсерін бағалау (өңірлік және (немесе) елдік бөліністе):
Қазақстан этностарының арасында ортақ құндылықтар қалыптастыру, сондай-ақ «Рухани жаңғыру» бағдарламасын ілгерілету мақсатында.
Ұлы Жеңістің 75 жылдығы, Абай Құнанбаевтың 175 жылдығы, Қазақстан Республикасы Конституциясының 25 жылдығы және достық пен бірлік бірегей институты - Қазақстан халқы Ассамблеясы сияқты мерейтойлық оқиғаларға толы. «Рухани жаңғыру» бағдарламасын ілгерлету бойынша облыстық этномәдени бірлестіктер бірқатар шаралар ұйымдастырылған.
Шаралар ел бірлігін нығайтуға, қоғамдық сананы жаңғырту идеологиясын насихаттауға арналды. Ұлы Абайдың 175 жылдық мерейтойы қарсаңында, күндері этномәдени орталықтардың белсенділері мен «Парасат» тіл жанашырлар клубының мүшелері «Адамзаттың бәрін сүй - бауырым деп» тақырыбында онлайн форматында поэзиялық шығармалар топтамасын оқыды. Абайға арналған республикалық онлайн фестивалі аясында, «KAZINFORM» сайтында, ҚХА сайтында, ютуб каналында жарияланған.
Облыстық орыс орталығының ұйымдастыруымен «Жетісу шұғыласы - 2020» фестивалінің аясында Ұлы Жеңістің 75 жылдығына арналған «Біз біргеміз. Біздің есімізде. Біз мақтан тұтамыз» атты бейнеролик конкурсы ұйымдастырылды. Қапшағай қаласында облыстық славян қозғалысы Абай Құнанбаевтың 175 орай «Абай мен Пушкин халықтар достығы мен мәдениеттің қос шырағы» конференциясын.
Жастар арасында этносаралық және конфессияаралық келісімді, қоғамдық-саяси тұрақтылықты және бірегейлікті сақтауға бағытталған іс-шаралар түрлі форматта ұйымдастырылуда өткізді.
Талдықорған қаласында «Жарасым» республикалық жастар қозғалысының төрағасы, «Жаңғыру жолы» республикалық жастар қозғалысы төрағасының орынбасары Тимур Жұмырбаев және Қазақстан ұйғыр жастары Одағының төрағасы Рустам Қайыров Жетісу өңірінің дарынды жастарымен, сондай-ақ «Жаңғыру жолы» республикалық жастар қозғалысы өңірлік штабының белсенділерімен кездесті.
Абай күні «Жаңғыру жолы» өңірлік штабының мүшелері, 25 өзге этнос өкілдері жастары достық, адамгершілік, білім, мәдениет, өнерге арналған Ұлы Абайдың өлеңдерін оқып, бейнеоролик әзірлеп, «Қоғамдық Келісім» РММ жолдап, танымал әлеуметтік желілерде насихатталды.
«ДОС.kz» әлеуметтік волонтерлер орталығы жалпыұлттық «Birgemiz Bilim» жобасы шеңберінде Алматы облысының шалғайда және ауылдарда орналасқан орта мектеп оқушыларына арнайы ҰБТ-ға дайындық, ағылшын тілін оқыту, компьютерлік және құқықтық сауаттылыққа үйрету сынды курстарды ұйымдастырды. Жобаға 800 оқушы қатысты.
Абай күні «Жаңғыру жолы» өңірлік штабының мүшелері, 25 өзге этнос өкілдері жастары достық, адамгершілік, білім, мәдениет, өнерге арналған Ұлы Абайдың өлеңдерін оқып, бейнеоролик әзірлеп, «Қоғамдық Келісім» РММ жолдап, танымал әлеуметтік желілерде насихатталды.
Еріктілер жылы аясында Алматы облыстық Қазақстан халқы Ассамблеясы жанынан «Волонтерлер қозғалысы орталығы» Алматы облысының аудандары мен қалаларында Еріктілердің ұйымдастыруымен 263 - шара өткізіліп, 2720 адам қатысты.
Пандемия кезінде облыс еріктілері қарт адамдарға, мүгедектерге, ҰОС ардагерлеріне, аз қамтылған, көп балалы отбасыларға және жалғыз басты аналарға материалдық, ақшалай, техникалық және басқа да көмек түрлерін көрсетті.
ҚХА Қоғамдық келісім кеңестері жүйесін одан әрі дамытуды қамтамасыз ету шеңберінде азаматтық қоғам институттарымен өзара іс-қимылды нығайту мақсатында 2020 жылы қоғамдық келісім кеңестердің саны 411-ді құрайды. Оның ішінде, 1 облыстық, 20 аудандық және қалалық, 382 ауылдық деңгейде және ірі кәсіпорындарда 8 қоғамдық келісім кеңестері жұмыс істейді.
Барлық деңгейдегі қоғамдық келісім кеңестерінің мүшелері 2660 адам. Олар: этномәдени орталықтардың өкілдері, ардагерлер, аналар, жастар, үкіметтік емес ұйымдар, кәсіподақ өкілдері және ауылдық округ әкімдері мен полицияның учаскелік инспекторлары.
2020 жылдың 2 жарты жылдығында барлық қоғамдық келісім кеңестері облыс бойынша 2471 адам қамтылған әр түрлі деңгейдегі 83 іс-шара өткізді, 464 өзекті мәселе қаралып, оң шешімін тапты. Олар:
Кәсіпкерлікті дамыту – 67;
Көшелерді және аулаларды көріктендіру – 186;
Аз қамтылған отбасыларға, мүмкіндігі шектеулі адамдарға және жетімдерге көмек көрсету – 137;
Әр түрлі мәселелер – 74.
Қайырымдылық ұйымдарының, меценаттардың, донорлардың және ҚХА этномәдени бірлестіктерінің қайырымдылық қызметін үйлестіруге сәйкес
Алматы облысы Қазақстан халқы Ассамблеясының барлық құрылымдары аз қамтылған және көп балалы отбасыларға, мүмкіндігі шектеулі балаларға, жалғаз басты қарт адамдарға көмек көрсетуге бағытталған аудандар мен қалаларда тұрақты қайырымдылық қызметін жүргізуде. Облыстық ҚХА қолдауымен 710 қайырымдылық іс-шара өткізіліп, барлығы 28 меценат, кәсіпкерлер және 18 ірі және шағын ұйым қатысты.
Алматы облысының аудандарында төтенше жағдай кезінде (COVID-19) гуманитарлық көмек және Түркістан облысындағы су тасқынынан зардап шеккендерге көмек көрсетуге бағытталған «Біз біргеміз» қайырымдылық акциясы кезінде 34 342 аз қамтылған отбасылар мен 122 003 ардагерлер, қарттар, мүгедектер және мүмкіндігі шектеулі балаларға қайырымдылық көмек көрсетілді. Су тасқынынан зардап шеккен тұрғындарға 2 жүк автокөлігімен гуманитарлық көмек жеткізілді. Қарасай, Іле аудандарының меценаттарының ұйымдастыруымен 25 куб құрылыс ағашы мен тұрмыстық жағдайға қажетті дезинфекциялық заттар және 10 тонна азық – түлікті, жолданды.
Жалпы алғанда, Мекемеге 2022 жылға жергілікті бюджет есебінен берілген бюджетінің атқарылуын бағалау нәтижелері негізінен Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің қағидаттарына және мемлекеттік және бюджеттік бағдарламаларда көзделген нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізуге бағытталған бюджет қаражатының нысаналы сипатына сәйкес келетінін көрсетті. Мекемеге бөлінген бюджет қаражаты мен теңгеріміндегі мүлік жалпы алғанда қанағаттанарлық дәрежеде және қолданыстағы заңнамаға сәйкес игерілген және пайдаланылған деп бағалауға болады.
Сонымен қатар, аудит барысында Қазақстан Республикасының қолданыстағы бірқатар заңнамалары талаптарының сақталмауы бюджеттік бағдарламалардың көрсеткіштеріне уақытылы қол жеткізбеу, ведомстволық бағынысындағы мемлекеттік органдарды тиімді басқару бөлігінде кемшіліктер бар, бұл бюджет жүйесінің жекелеген қағидаттарын – нәтижелілік пен тиімділіктің тиісті дәрежеде сақталмауына алып келген.
III. Қорытынды бөлік
3.1. Мемлекеттік аудит барысында қабылданған шаралар Шаралар қабылданбады:
Мемлекеттік аудит барысында және тексеру комиссиясының отырысы өткізілуге дейін анықталған бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит объектінің лауазымды тұлғаларының әкімшілік жауапкершілігін қарастыру мақсатында Қазақстан Республикасы Қаржы министірлігі Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің Алматы облысы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаментіне Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің» тиісті баптары бойынша шара көру мақсатында 3 материалдар жіберілді, аталған материалдар Алматы облысы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаментінде қаралуда.
3.2. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша тұжырымдар.
1. «Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекеттік активтері тиімділігіне бюджет қаржысы есебінен жұмсалған жалпы сомасы 388 343,9 мың теңге қамтылды, жалпы сомасы 7395,8 мың теңгеге бұзушылықтар анықталды, соның ішінде:
- 7395,8 мың теңге қаржылық бұзушылықтар (оның 5145,0 мың теңгесі қалпына келтірілуі тиіс, бюджет есебіне өндірілуі тиіс 1850,8 мың теңге);
- 400,0 мың теңге тиімсіз пайдаланылған бюджет қаражаты.
- Мемлекеттік сатып алу заңын бұзу бойынша 2 бұзушылық, 1 - Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заңнамасын бұзу, барлығы 3 бірлік рәсімдік бұзушылықтар орын алған.
2. Анықталған қаржылық бұзушылықтар, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 4 желтоқсанындағы №434-V «Мемлекеттік сатып алу» туралы Заңы, Қазақстан Республикасының 23.11.2015 жылғы № 414-V Еңбек кодексі, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 03 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепті жүргізу қағидасы», Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы № 95-IV Бюджеттік Кодексі талаптарының толық сақталмауынан орын алған.
3. Бюджет қаражаты шығындарын жоспарлау кезінде тиімділік принциптерінің сақталмауы салдарынын бюджет қаражатының тиімсіз пайдалануына жол берілген.
4. Қазақстан Республикасы Заңнамаларының тиісті талаптарын сақтамау салдарынан бюджет қаражатының негізсіз шығысталуына жол берілген.
3.3. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша ұсынымдар мен тапсырмалар
«Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекеттік активтері тиімділігіне жүргізілген мемлекеттік аудит нәтижелерін негізге ала отырып ҰСЫНАМЫН:
1. «Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекеттік активтері тиімділігінеі аудитінің нәтижелері Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының отырысында қаралсын.
2. «Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі:
1) «Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бойынша аудит қорытындысымен анықталған 1850,8 мың теңгенің жергілікті бюджет есебіне өндірілуі және 5145,0 мың теңгеге қалпына келтірулер жасалуы қамтамасыз етілсін, назарға алынсын және алдағы уақытта осындай бұзушылықтарды болдырмау мен алдын алу үшін жұмыстар жүргізілсін.
2) Анықталған бұзушылықтарды жою жөнінде нұсқама жіберілсін.
3) Қазақстан Республикасы заңнамаларының бұзылуына жол берген лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі қаралсын.
3. Құжаттарды Қазақстан Республикасы Қаржы мониторингі агенттігінің Алматы облысы бойынша Экономикалық тергеу департаментіне жіберуге қажет.
3.4. Қосымша: «Алматы облысының ішкі саясат басқармасы» мемлекеттік мекемесінің «Қоғамдық келісім» коммуналдық мемлекеттік мекемесің бойынша мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктердің жиынтық тізілімдері.
Тексеру комиссиясының мүшесіЕ. Байғалық
№1 мемлекеттік аудит бөлімінің
Сапа бақылауына жауапты
құрылымдық бөлімшенің басшысы С. Елубаева
Құқықтық сүйемелдеуге жауапты
құрылымдық бөлімшенің басшысы Ғ. Күмісбеков
Аудит тобының жетекшісіГ. Назырова