Токаев
Касым-Жомарт Кемелевич
Токаев<br>Касым-Жомарт Кемелевич
Президент Республики Казахстан

Итоги государственного аудита

Алматы облысының жер қатынастары басқармасы

Категория: Итоги государственного аудита
Дата: 12.01.2024
Просмотры: 109 Печать страницы

 

 
 

 

 

 

 

Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АУДИТОРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ

«Алматы облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесінде жүргізілген жергілікті  бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудиті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Арна  ауылы  2024 жыл

 

Алматы облысы бойынша Тексеру комиссиясының төрағасы М. Мұсаевқа

 

 

АУДИТОРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ

 

I. Кіріспе бөлім

1.1. Аудиторлық іс-шараның атауы: Жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудиті.

1.2. Мемлекеттік аудиттің мақсаты: Жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігіне аудит жүргізу.

1.3. Мемлекеттік аудит объектісі: «Алматы облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесі.

1.4. Мемлекеттік аудитпен қамтылған кезең: 2021 жылдың 1 қаңтарынан бастап, 2022 жылдың  31 желтоқсан аралығы.

II. Негізгі (талдамалық) бөлік

2.1. Аудиттелетін саланың жай-күйін қысқаша талдау

«Алматы облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесі өз қызметін Алматы облысы әкімдігінің 2023 жылғы 16 қазандағы №365 қаулысымен бекітілген Ереже негізінде жүзеге асырады.

Басқарманың миссиясы Алматы облысының аумағында жер қатынастарын реттеу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру болып табылады.

Алматы облысының жер қоры 10,5 млн. га құрайды (9 аудан және 1 облыстық маңызы бар қала).

Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлер 4,3 млн.га, оның ішінде егістік - 459,8 мың га, оның ішінде суармалы – 239,5 мың га, көпжылдық халық - 18,7 мың га, тыңайған жерлер - 54,7 мың га, шабындық - 63,1 мың га, жайылым - 3,6 млн. га.

Облыстағы Шаруашылық субъектілерінің саны 41 343 құрайды (оның ішінде шаруа қожалықтары – 40 005, АҚ, ЖШС – 1121, өндірістік кооперативтер – 109, ҒЗИ, мекемелер мен оқу орындары – 27, басқа қосалқы кәсіпорындар – 17, басқа мемлекеттік кәсіпорындар - 64).

Елді мекендердің жерлері - 0,3 млн. га.

Өнеркәсіптік мақсаттағы жерлер - 0,1 млн. га.

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерлері - 1,0 млн. га.

Орман қорының жерлері - 2,2 млн. га.

Су қорының жерлері - 0,2 млн. га

Босалқы жерлер - 2,3 млн. га.

Паспорттардың қолжетімділігін арттыру бойынша қосымша 332,3 мың жер учаскесі 195,3 мың га. (Балқаш - 62,3 мың га. аумақтағы қоғамдық жайылымдарға жатқызылды. Жамбыл-13,0 мың га, Еңбекшіқазақ-123,3 мың га, Іле-4,5 мың га, Қарасай-4,3 мың га, Кеген-54,7 мың га, Райымбек-20,6 мың га, Талғар–0,1 мың га, Ұйғыр-49,7 мың га. және Қонаев - 0,7 мың га.).

Алматы және Жетісу облыстарының әкімдіктері бөлген сәттен бастап 67,5 мың га. алаңда пайдаланылмайтын жер учаскелерінен ерікті түрде бас тартуды қамтамасыз етті, кейіннен оларды ауылдық округтерден тыс жерлерде халықтың мұқтаждықтары үшін нығайту (Балқаш - 4,3 мың га. Жамбыл - 4,6 мың га, Еңбекшіқазақ - 15,2 мың га., Іле - 1,7 мың га., Қарасай-0,3 мың га., Кеген - 16,9 мың га., Райымбек - 12,1 мың га., Талғар – 0,1 мың га., Ұйғыр ауданы-7,8 мың га. и Қонаев - 4,5 мың га.).

Бүгінгі таңда ауыл тұрғындарына мал жаю үшін облыс бойынша 673,3 мың га., (Балқаш-101,9 мың га., Жамбыл-57,3 мың га., Еңбекшіқазақ-159,1 мың га., Іле-12,7 мың га., Қарасай-9,9 мың га., Кеген-113,3 мың га., Райымбек-78,3 мың га., Талғар–52,8 мың га., Ұйғыр-96,5 мың га. және Қонаев-12,3 мың га.).

Бұдан басқа, облыс бойынша жалпы ауданы 78,3 мың га., жайылымды мемлекет мұқтажына алу үшін бағалау жұмыстары жүргізілуде, (Жамбыл - 9,2 мың га, Еңбекшіқазақ-8,0 мың га, Іле-1,2 мың га, Қарасай-3,6 мың га, Кеген-7,1 мың га, Райымбек-2,0 мың га, Талғар-49.2 мың га.).

2022 жылы облыста конкурстарды, аукциондарды ұйымдастыру және өткізу бойынша өткізілген 9 конкурстың қорытындысы бойынша жалпы ауданы 82,2 мың га., ауыл шаруашылығын жүргізу үшін 515 жер учаскесі берілді.

Іле және Қарасай аудандарының әкімдігі 2022 жылдың желтоқсан айына мемлекет мұқтажы үшін жер учаскелерін сатып алу кестесін бекітті.

Іле ауданының әкімдігі 2 153,3 млн. теңге сомасына 142 жер учаскесін сатып алуға бюджеттік өтінім берді. (Северное полукольцо көшесі - 653,3 млн. теңге, Тілендиев көшесі - 1 500 млн. теңге).

Электрондық үкімет порталында кезекке қою қызметі арқылы бүгінгі күні облыс бойынша 1 235 572 өтініш тіркелген.

2022 жылға дайындалған және инфрақұрылыммен қамтамасыз етілген жер учаскелерінің саны 2445 (212,68 га) құрайды, олар кезектілік тәртібімен берілетін болады.

Халықтың мұқтажын қанағаттандыру мақсатында жеке тұрғын үй құрылысы үшін 2022 жылы инженерлік – коммуникациялық инфрақұрылымды жүргізуге және алаңдарды дайындауға 1,94 млрд. теңге көзделген (оның ішінде: Жамбыл ауданы – 378,5 млн. теңге, Еңбекшіқазақ ауданы - 1,56 млрд. теңге).

Алматы облысының геоақпараттық порталы 2018 жылдан бастап жұмыс істейді. 2022 жылы геопортал ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкестік сынақтарынан сәтті өтіп, өнеркәсіптік пайдалануға берілді.

Жер қатынастары басқармасы құрылыс, сәулет және қала құрылысы, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармаларымен, Ақпараттық технологиялар орталығымен бірлесіп кешенді картаны жетілдіру бойынша жұмыс жүргізді. Бұл мемлекеттік қызмет көрсету процесінің өтініштерді қабылдаудан жер учаскесіне сәйкестендіру құжатын беруге дейінгі электрондық форматқа толық көшуін қамтамасыз етті. Бұл ретте жер учаскелерін беру процестерінің ашықтығы мен бақылауы қамтамасыз етіледі.

Қазақстан Республикасы Президентінің тапсырмасын, "Алматы агломерациясын 2030 жылға дейін дамыту жөніндегі өңіраралық іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 28 ақпандағы № 88 қаулысын орындау үшін 2021 жылы орындалған алдыңғы жұмыстардың нәтижелері бойынша жер ресурстарын пайдалануға жалпы талдау жүргізу қажеттілігі бөлігінде, 8,9,11,15,16-тармақтарды орындау бөлігінде, Алматы агломерациясына кіретін Облыстың 5 ауданында (Еңбекшіқазақ, Іле) 106-тармақтың 1.2-тармағының 7,8,15-тармақшасының 11-тармағы бойынша жерді есепке алу және өзектендіру жүргізілді, Жамбыл, Қарасай, Талғар аудандары) және Қапшағай қаласы.

Алматы агломерациясының шекараларында жерді есепке алу және өзектендіру жөніндегі жұмыстарды жүргізгенге дейін жоғарыда аталған аудандар бойынша жер-кадастрлық карталар алдын ала дайындалған, онсыз жер учаскелері мен жылжымайтын мүлік объектілерін жергілікті жерде тексеру жүргізу мүмкін емес.

Жер учаскелерін, аудандардың, қалалардың, ауылдық округтердің шекараларын, су қорғау аймақтары мен белдеулерін, күзет аймақтарын, көлік инфрақұрылымы объектілерінің (құбыржолдар, БААЖ, автожолдар, электр желілері) ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының жерлерін, су объектілерін көрсете отырып, жер-кадастрлық карталар тасымалдаушыларда дайындалды. Сондай-ақ жер учаскелерінің, меншік иелерінің/жер пайдаланушылардың тізбелері жер санаттары бөлінісінде және құқықтық және сәйкестендіру сипаттамаларын көрсете отырып қалыптастырылды.

Сондай-ақ, Алматы агломерациясы шегінде орналасқан мал қорымдары мен сібір жарасын жерлеу үшін ресімделген жер учаскелерінің тізбесін қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізді, осы аумақта сібір жарасын көму үшін 25 жер учаскесі және мал қорымдарын орналастыру үшін 71 жер учаскесі ресімделді.

2.2. Мемлекеттік аудиттің негізгі нәтижелері

Аудит нәтижелері, оның ішінде Қазақстан Республикасы заңнамасы нормаларының, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектілері актілерінің анықталған бұзушылықтарының жалпы сомасы қысқаша нысанда ұсынылады:

Жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігіне жүргізілген мемлекеттік аудитпен жалпы сомасы 1 597 221,0  мың теңгеге жұмсалған бюджет қаражаты қамтылды және жалпы сомасы 11 773,3 мың теңгеге бұзушылықтар анықталды, соның ішінде:

- 10 967,3 мың теңге бюджет қаражаты мен активтерді пайдалану кезіндегі  бұзушылықтар (оның 881,3 мың теңгесі өтелуге, 10 086,0 мың теңгесі қалпына келтіруге жатады);

- 806,0 мың теңге тиімсіз пайдаланған;

Сонымен қатар, 3 бірлік рәсімдік сипаттағы бұзушылықтар анықталды.

Анықталған бұзушылықтардың сипаттамасы:

1 тармақ: 2021 жылдың 12 наурызында Мекеме және «Ахунжанова Г.Б» ЖК мердігер арасында А-4 кеңсе форматындағы қағазды сатып алу бойынша 937,7 мың теңгеге №16 (№ 050340005743/210016/00) келісім-шарты жасалып, шарттың 1-қосымшаға сәйкес жұмыстарды орындау мерзімі-шарт жасалған сәттен бастап 15 күнтізбелік күннен кешіктірілмей деп белгіленген.

Аудит барысында Мекемемен ұсынылған құжаттарға, немесе сәйкес аталған келісім-шарт бойынша 2021 жылдың 07 сәуірдегі № 210016/00/1 және 2021 жылдың 18 мамырдағы № 210016/00/2 тауарларды өткізу акітілеріне сәйкес, жоғарыда көрсетілген тауарды Тапсырыс берушіге міндеттемелер 41 күнге кешіктіріліп орындалған.

Аудит барысында Мекеме тарапынан Орындаушыға қатысты Мемлекеттiк сатып алу туралы Заңының 43 бабының 24 тармағымен және негізгі келісім шарттың 7.3 тармағымен қаралған шаралар қолданбағандығы немесе тұрақсыздық айыбы өндірілмегендігі анықталған.

Басқарма 28.03.2021 жылдан бастап 07.04.2021 жылға дейінгі әрбір мерзімі өткен күн үшін орындалмаған міндеттемелердің 937 664 теңге сомасынан 0,1% мөлшерінде тұрақсыздық айыбын өндірген жоқ, яғни-мерзімі өткен 11 күн (937 664 теңге * 0,1%) * 11 күн = 10 314 теңге, сонымен-қатар 08.04.2021 жылдан бастап 18.05.2021 жылға дейінгі әрбір мерзімі өткен күн үшін ішінара орындалмаған міндеттемелердің теңгесі 468 832, осы соманың 0,1% мөлшерінде тұрақсыздық айыбын өндіріп алған жоқ, яғни - 41 мерзімі өткен күн (468 832 теңге * 0,1%) * 41 күн = 19 222 теңге, бұл ретте тұрақсыздық айыбының жалпы сомасы – 29 536 теңгені құрап отыр.

2 тармақ. Мемлекеттік сатып алу туралы Заңының 12 бап 4 тармағына сәйкес, Мекеме "Ахунжанова Г.Б" жеке кәсіпкерін мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы талап арызын Алматы облысының мамандандырылған ауданаралық экономикалық сотына жүгінбеген.

Әлеуетті өнім берушілерді немесе өнім берушілерді мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар деп тану туралы талап қойып сотқа жүгінбеуі немесе уақтылы жүгінбеген үшін әкімшілік жауапкершілік 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ "ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің" 207-бабының 10 тармағы көзделген.

3 тармақ. 2021 жылдың 15 қыркүйегінде Мекеме және «Дом печати "АЛТАЛ» ЖШС мердігер арасында түптеу бойынша қызметтер сатып алу бойынша 260,4 мың теңгеге №28 (№ 050340005743/210029/00) келісім-шарты жасалып, шарттың 1-қосымшаға сәйкес жұмыстарды орындау мерзімі-шарт жасалған сәттен бастап 15 күнтізбелік күннен кешіктірілмей деп белгіленген.

Аудит барысында Мекемемен ұсынылған құжаттарға, немесе сәйкес аталған келісім-шарт бойынша 2021 жылдың 23 қыркүйектегі № 210029/00/1 қызмет көрсету актісі бойынша 65,0 мың тенге, 2021 жылдың 15 қарашадағы № 210029/00/2  қызмет көрсету актісі бойынша 100,0 мың тенге және  2021 жылдың 02 желтоқсандағы № 210029/00/3 қызмет көрсету актісі бойынша 95,4 мың тенге, жоғарыда көрсетілген қызметтерді Тапсырыс берушіге міндеттемелер 62 күнге кешіктіріліп орындалған.

Аудит барысында Мекеме тарапынан Орындаушыға қатысты Мемлекеттiк сатып алу туралы Заңының 43 бабының 24 тармағымен және негізгі келісім шарттың 7.3 тармағымен қаралған шаралар қолданбағандығы немесе тұрақсыздық айыбы өндірілмегендігі анықталған.

Басқарма 01.10.2021 жылдан бастап 15.11.2021 жылға дейінгі әрбір мерзімі өткен күн үшін орындалмаған міндеттемелердің 195 446,4 теңге сомасынан 0,1% мөлшерінде тұрақсыздық айыбын өндірген жоқ, яғни-мерзімі өткен 45 күн (195 446,4 теңге*0,1%) *45 күн=8 795,1 теңге, сонымен-қатар 16.11.2021 жылдан бастап 02.12.2021 жылға дейінгі әрбір мерзімі өткен күн үшін ішінара орындалмаған міндеттемелердің 95 446,4 теңгесі, осы соманың 0,1% мөлшерінде тұрақсыздық айыбын өндіріп алған жоқ, яғни - 17 мерзімі өткен күн (95 446,4 теңге* 0,1%)*17 күн=1 622,6 теңге, бұл ретте тұрақсыздық айыбының жалпы сомасы – 10 417,7 теңгені құрап отыр.

4 тармақ. Мемлекеттік сатып алу туралы Заңының 12 бап 4 тармағына сәйкес, Мекеме «Дом печати "АЛТАЛ» ЖШС-ны мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы талап арызын Алматы облысының мамандандырылған ауданаралық экономикалық сотына жүгінбеген.

Әлеуетті өнім берушілерді немесе өнім берушілерді мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар деп тану туралы талап қойып сотқа жүгінбеуі немесе уақтылы жүгінбеген үшін әкімшілік жауапкершілік 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ "ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің" 207-бабының 10 тармағы көзделген.

5 тармақ. 2022 жылғы 19 қыркүйектегі №119-ж/қ бұйрыққа сәйкес мекеме басшысы С. Сәдуақасов 2022 жылдың 20 қыркүйектен бастап – 21 қыркүйек арасында Астана қаласына қызметтік іссапарға жіберілген.

Алайда, әуе көлігінде авиамаршрутпен жол жүру шығындарын өтеу "Бизнес" класты авиабилеттің құны бойынша жалпы сомасы 183,4 мың теңге көлемінде сатып алынған.

Осылайша, №256 Қағиданың 2-тарауының 3-тармақтың 3-тармақшасы талаптары сақталмай, мекеме басшысы С. Сәдуақасовқа "Бизнес" класты авиабилеттің құны бойынша әуе көлігінде жол жүргені үшін 100,1 мың теңге сомасында негізсіз артық шығыстар төленген. Белгіленген қаржылық бұзушылық жергілікті бюджеттің кірісіне өтелуге жатады.

6 тармақ. Сонымен қатар, Алматы облысы әкімінің 2021 жылғы 15 қарашадағы №222-ө/с өкіміне және 2021 жылғы 15 қарашадағы №97-ж/қ бұйрығына сәйкес мекеме басшысы С.Сәдуақасов 2021 жылдың 15 қыркүйегінен бастап - 19 қыркүйек арасында Нұр-сұлтан қаласына қызметтік іссапарға жіберілді.

Алайда, № 256 Ереженің 2-тарауының 3-тармағының талаптарын сақтамаған мекеме басшысы С. Сәдуақасовқа жалпы сомасы 29,2 мың теңге болатын тәуліктік шығыстар мен тұрғын үй-жайды жалдау бойынша шығыстар негізсіз артық өтелгені анықталды, өйткені мекеме қызметкері қызметтік іссапардан бұйрықта белгіленген күннен ерте оралды. Белгіленген қаржылық бұзушылық жергілікті бюджеттің кірісіне өтелуге жатады.

7 тармақ. Сонымен қатар, 2021 жылғы 22 қарашадағы №28-е-ж/қ және №101-ж/қ бұйрықтарға сәйкес жерге орналастыру бөлімінің басшысы Қ. Қабылбеков, статист Л. Сұлтанова және компьютерлік техника операторы Г.Ұзақбаева 2021 жылғы 24 бастап - 29 қарашасында әуе көлігін көрсете отырып, Нұр-сұлтан қаласына қызметтік іссапарға жіберілді жол жүру шығындары авиамаршрутпен өтелегені анықталды.

Сол сияқты, №256 Қағиданың 2-тарауының 3-тармағының талаптарын сақтамау кезінде жерге орналастыру бөлімінің басшысы Қ. Қабылбековке 46,7 мың теңге сомасында, компьютерлік техника операторы Г. Ұзақбаеваға 20,4 мың теңге сомасында жалпы сомасы 67,1 мың теңге болатын тәуліктік шығыстар мен тұрғын үй-жайды жалдау бойынша шығыстар негізсіз артық өтелгендігі анықталды, өйткені мекеме қызметкерлері қызметтік іссапардан бұйрықта белгіленген күннен бұрын оралды. Белгіленген қаржылық бұзушылық жергілікті бюджеттің кірісіне өтелуге жатады.

Мемлекеттік аудит барысында 20,4 мың теңге сомасы жергілікті бюджет кірісіне өтелді.

8 тармақ. Сонымен қатар, № 256 Қағиданың 2-тарауының 3-тармағы 3-тармақшасының талаптары сақталмай, мекеме қызметкерлері Қ. Қабылбеков, Л. Сапарова, Г. Ұзақбаеваға әуе көлігімен жол жүру шығындары жалпы соммасы 44,7 мың тенге негізсіз өтелгені анықталды, өйткені әуе көлігімен жол жүру құнын өтеу жоғарыда көрсетілген №256 Қағидаларға сәйкес мемлекеттік органның басшысына, мемлекеттік орган басшысының бірінші орынбасарына және орынбасарларына таратылады, оларға теңестірілген адамдарға, олар болып табылмайды. Белгіленген қаржылық бұзушылық жергілікті бюджеттің кірісіне өтелуге жатады.

Мемлекеттік аудит барысында 14,9 мың теңге сомасы жергілікті бюджет кірісіне өтелді.

9 тармақ. 2022 жылғы 22 қыркүйектегі №120-ж/қ бұйрыққа сәйкес, жерге орналастыру және мемлекеттік мұқтаждар үшін учаскелерді алып қою бөлімінің бас маманы Т.Исахан пайдаланылмаған демалысы үшін өтемақы төленіп, (22.09.2022 ж. бастап) жұмыстан шығарылған.

Алайда, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 414-V Еңбек Кодексінің 103-бабы 1-тармағының, мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу қағидаларының 187-тармағының талаптарын бұза отырып, 2022 жылғы қыркүйекте тиесілі барлық төлемдерді есептеу және аудару кезінде Жерге орналастыру және мемлекет мұқтажы үшін учаскелерді алып қою бөлімінің бас маманны Т. Исаханның жалпы сомасы 44,9 мың теңгені құрайтын төлемдерді негізсіз артық аударған. Белгіленген қаржылық бұзушылық жергілікті бюджеттің кірісіне өтелуге жатады.

Мемлекеттік аудит барысында 44,9 мың теңге сомасы жергілікті бюджет кірісіне өтелді.

10 тармақ. Мәслихаттың 2021 жылғы 29 қазандағы №9-52 шешімі негізінде мекемеге 10 277,0 мың теңге сомасында қосымша бюджет қаражаты берілді (001/015/111 - 8 096,0 мың теңге, 001/015/113 - 806,0 мың теңге, 001/015/121 - 1 000,0 мың теңге, 001/015/122 - 275 мың теңге, 001/015/124 - 100,0 мың теңге).

Оның ішінде мекеменің бас бухгалтері Г.Ұзақбаеваның 113 "Өтемақы төлемдеріне" арналған түсіндірмеге сәйкес бөлінген қаражат жетекші маман Р. Қойшиновтың штат бірлігі қысқарған кезде төрт орташа айлық жалақы мөлшерінде жұмыстан шығу жәрдемақысын төлеуге бағытталуы тиіс еді деп көрсетілген.

Жоғарыда көрсетілген штат бірлігі бойынша қысқарту рәсімі іс жүзінде жүргізілмегендіктен, қосымша бөлінген бюджет қаражаты 2021 жылғы 28 желтоқсандағы №116-ж/қ бұйрығына сәйкес 17.10.2021-16.10.2022 ж.ж. кезеңінде жетекші маман Р. Қойшыновқа берілген жыл сайынғы еңбек демалысына 398,9 мың теңге сомасында екі лауазымдық айлықақы мөлшерінде сауықтыру үшін жәрдемақы төлеуге жіберілді, ал Р. Қойшыновқа 2021 жылғы 9 сәуірдегі №30-ж/қ бұйрығына сәйкес 17.10.2020-16.10.2021 ж.ж. кезеңінде жыл сайынғы еңбек демалысына берілген екі лауазымдық жалақы мөлшерінде сауықтыру үшін жәрдемақы төленді.

Бұл ретте  Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 416-V "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 54-бабының 1-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметшілерге екі лауазымдық айлықақы мөлшерінде сауықтыру үшін жәрдемақы төлей отырып, ұзақтығы күнтізбелік отыз күн жыл сайынғы ақылы еңбек демалысы беріледі.

Сондай-ақ, қосымша бөлінген бюджет қаражаты мекеме басшысының орынбасары М.Картбаевқа бала тууына байланысты 399,5 мың теңге сомасында материалдық көмек көрсетуге бағытталды.

Бұл ретте, талдау 2021 жылы берілген ақпаратқа сәйкес қызметкерлерге материалдық көмек көрсетуге бағытталған төлемдер сомасы 73,0 мың теңгеден аспағанын көрсетті.

Жоғарыда айтылғандарға байланысты, Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы № 95-IV Бюджет Кодексінің 4-бабының 9) және 12) тармақшаларының талаптарын бұза отырып, ҚР Бюджет жүйесі тиімділігінің қағидаты сақталмады, бұл 806,0 мың теңге сомасында бюджет қаражатын тиімсіз пайдалануға әкелді.

11 тармақ. Сонымен қатар, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 416-V "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 54-бабының 1-тармағын бұза отырып, жетекші маман Р.Қойшиновке жылына екі рет екі лауазымдық айлықақы мөлшерінде сауықтыру үшін жәрдемақы төленді.

12 тармақ. Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы 3 мамырдағы №887 "Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық құрылысының кейбір мәселелері туралы" Жарлығына сәйкес Алматы облысының бюджеті жаңа Жетісу облысының құрылуына байланысты қайта бөлінді.

Осылайша, мәслихаттың 2022 жылғы 25 тамыздағы №25-121 шешімі негізінде "Жетісу облысының жер қатынастары басқармасының" шығыстары бұрын қабылданған міндеттемелер шеңберінде "Алматы облысының жер қатынастары басқармасының" ММ бюджетінен қаржыландырылды.

Алайда, аудитпен "Жетісу облысының жер қатынастары басқармасы" ММ жүргізген 2022 жылғы қараша, желтоқсан айларындағы коммуналдық қызметтерді төлегені үшін шығыстардың "Алматы облысының жер қатынастары басқармасы" ММ бюджетінен жалпы сомасы 551,1 мың теңге ("Жетісу ЭНЕРГОТРЕЙД" ЖШС – 224,8 мың теңге өтелгені анықталды; "Талдықорғантеплосервис" ШЖҚ КМК - 326,4 мың теңге өтелгені анықталды), ал "Алматы облысының жер қатынастары басқармасы" ММ 31.10.2022 жылғы жағдай бойынша №4-20 "Шығыстар бойынша жиынтық есеп" нысанына сәйкес 001 бюджеттік бағдарлама 015 кіші бағдарлама 151 "Коммуналдық қызметтерге ақы төлеу" ерекшелігі бойынша міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспары 844,0 мың теңгені құрағаны анықталды.

Сонымен қатар, жоғарыда көрсетілген шығыстары бойынша міндеттемелер жөніндегі жоспардан 494,0 мың теңге мөлшеріндегі соманың қалдығы 03.11.2022 ж. №7 және 06.12.2022 ж. №9 өтінімдерге сәйкес бюджеттік қаражаттың қолда бар үнемдеуі ретінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің төлемдері бойынша қаржыландыру жоспарын өзгертуге сыйлықақылар төлеуге жіберілген.

Жоғарыда айтылғандарға байланысты, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу қағидаларының 43-тармағының талаптарын бұза отырып, мекеме 551,1 мың теңге сомасында бюджет қаражатын мақсатты пайдалануды қамтамасыз етпеген, ол өз кезегінде "облыстың жер қатынастары басқармасы" бюджет кірісіне өтеуге жатады

Мемлекеттік аудит барысында 551,1 мың теңге сомасы жергілікті бюджет есебіне өтелді.

13 тармақ. "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" 2007 жылғы 28 ақпандағы №234 Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабын және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу Қағидаларының 243-тармағын бұза отырып, мекеменің қаржылық есептілігінде жерге орналастыру және жер-кадастрлық жұмыстардың құны негізсіз жалпы сомасы 10 086,0 мың теңге есептен шығарылған.

Жоғарыда айтылғандардан көрініп тұрғандай, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 1 тамыздағы №468 бұйрығымен бекітілген қаржылық есептілікті жасау және ұсыну қағидаларының 1-қосымшасын бұза отырып, 2022 жылғы бухгалтерлік баланста есепті кезеңнің соңында "негізгі құралдар" 114-жолы бойынша сома дұрыс көрсетілмеген, бұл мән-жайлар бухгалтерлік есепте көрсетілген дәйексіз деректер туралы куәландырады бухгалтерлік есеп, бұл бұрмаланған қаржылық есептілікті жасауға әкелді.

Аудит барысында жалпы сомасы 10 086,0 мың теңгеге түзету жүргізілді және түзету жолдауы берілді

14 тармақ. 2021 жылдың 28 маусымында Мекеме және «БАЙӘДІЛОВ» ЖК мердігер арасында түптеу бойынша реактивті плоттер сатып алу бойынша 1 420,0 мың теңгеге №26 (№ 050340005743/210027/00) келісім-шарты жасалып, шарттың 1-қосымшаға сәйкес жұмыстарды орындау мерзімішарт жасалған сәттен бастап 15 күнтізбелік күннен кешіктірілмей деп белгіленген.

Аудит барысында Мекемемен ұсынылған құжаттарға, немесе сәйкес аталған келісім-шарт бойынша 2021 жылдың 16 шілдедегі № 210027/00/1 тауарларды өткізу акітісіне сәйкес, жоғарыда көрсетілген тауарды Тапсырыс берушіге міндеттемелер 3 күнге кешіктіріліп орындалған.

Аудит барысында Мекеме тарапынан Орындаушыға қатысты Мемлекеттiк сатып алу туралы Заңының 43 бабының 24 тармағымен және негізгі келісім шарттың 7.3 тармағымен қаралған шаралар қолданбағандығы немесе тұрақсыздық айыбы өндірілмегендігі анықталған.

Басқарма 14.07.2021 жылдан бастап 16.07.2021 жылға дейінгі әрбір мерзімі өткен күн үшін орындалмаған міндеттемелердің 1 420,0 мың теңге сомасынан 0,1% мөлшерінде тұрақсыздық айыбын өндірген жоқ, яғни-мерзімі өткен 3 күн (1 420 000,0 теңге*0,1%)*3 күн=4 260 теңге, бұл ретте тұрақсыздық айыбының сомасы – 4,3 мың теңгені құрап отыр.

15 тармақ. Мемлекеттік сатып алу туралы Заңының 12 бап 4 тармағына сәйкес, Мекеме «БАЙӘДІЛОВ» ЖК-ді мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы талап арызын Алматы облысының мамандандырылған ауданаралық экономикалық сотына жүгінбеген.

Әлеуетті өнім берушілерді немесе өнім берушілерді мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылар деп тану туралы талап қойып сотқа жүгінбеуі немесе уақтылы жүгінбеген үшін әкімшілік жауапкершілік 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ "ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексінің" 207-бабының 10 тармағы көзделген.

2.3. Мемлекеттік аудит объектілері қызметінің әлеуметтік-экономикалық дамуға әсерін бағалау (өңірлік және (немесе) елдік бөліністе): _______________________________________________________

                                                                           (болған жағдайда)

III. Қорытынды бөлім

3.1. Мемлекеттік аудит барысында қабылданған шаралар

Мемлекеттік аудит барысында және тексеру комиссиясының отырысы өткізілгенге дейін қаражат бюджетке түскен кездегі бұзушылықтар бойынша 631,3 мың теңге тұрақсыздық айыбы толық жергілікті бюджет есебіне өтелді және де 10 086 мың теңге бухгалтерлік есеп бойынша қалпына келтірулер жасалды.

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы №393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепке алуды жүргізу» қағидаларының 15-тармағының талаптары сақталмаған, осы бойынша Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 5 шілдедегі №235-V «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» кодексінің 238 бабына сәйкес жауапты тұлғаға әкімшілік жаза қолдануға Алматы облысы бойынша мемлекеттік ішкі аудит департаментіне 1 материал, 207 бабына сәйкес жауапты тұлғаларға әкімшілік жаза қолдануға Алматы облысы бойынша мемлекеттік ішкі аудит департаментіне 3 материал жолданды.  

3.2. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қорытындылар:

1. Жоғарыда көрсетілгендей, мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша 1 597 221,0 мың теңге жұмсалған бюджет қаражаты қамтылды және жалпы сомасы 11 773,3 мың теңге сомасына қаржылық бұзушылықтар - 10 967,3 мың теңге, оның ішінде - 881,3 мың теңгесі өтелуге, 10 086,0 мың теңгесі қалпына келтіруге жатады, 806,0 мың теңге соммасы тиімсіз пайдаланған және 3 бірлік рәсімдік сипаттағы бұзушылықтар анықталды.

2. Анықталған қаржылық бұзушылықтар Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 4 желтоқсанындағы №434-V «Мемлекеттік сатып алу» туралы Заңының, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы №393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепті жүргізу» Ережесінің, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 414-V Еңбек Кодексінің, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 416-V "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 28 ақпандағы №234 "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қызметтік іс-сапарларға арналған шығыстарды өтеу «Бюджет қаражаты есебінен, оның ішінде Шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы» Қаулысының, Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы № 95-IV «Бюджет кодексінің» талаптарын сақтамау салдарынан жіберілген.

3.3. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша ұсынымдар мен тапсырмалар.

«Алматы облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесінде жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігіне жүргізілген аудит нәтижелерін негізге ала отырып

ҰСЫНАМЫН:

1. «Алматы облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесінде жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігіне жүргізілген аудит нәтижелерінің Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының отырысында қаралсын.

2. Аудит объектісі тарапынан анықталған заңбұзушылықтардың салдарын барынша азайтуға бағытталған, атап айтқанда тұрақсыздық айыбының өтеу және бухгалтерлік есепке алу жолымен қалпына келтіру, шаралары назарға алынсын және алдағы уақытта осындай бұзушылықтарды болдырмау мен алдын алу мақсатында жұмыстар жүргізілсін.

3. Аудит барысында анықталған заңбұзушылықтарды жою мақсатында тиісті аудит объектілеріне бюджет есебіне 250,0 мың теңге қаражатының өндірілуін және жауапты тұлғалардың тәртіптік жауапкершілігін қарау туралы Нұсқамалар жолдау.

3.4. Қосымша: Анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктердің жиынтық тізілімі (4 парақта).

 

Тексеру комиссиясының мүшесі                             А. Кадир

 

№2 мемлекеттік аудит бөлімінің

басшысы-мемлекеттік аудитор                                А. Сәді

 

Талдау, сапаны жоспарлау және

бақылау бөлімінің басшысы

-мемлекеттік аудитор                                                С. Елубаева

 

Әкімшілік-құқықтық бөлімінің

бөлімінің басшысы

-мемлекеттік аудитор                                                А. Кулмухамбетова

 

Аудит тобының басшысы

мемлекеттік аудитор                                                    С. Елубаева

Дизайн и разработка сайта от компании «Licon».
Создано на платформе Alison CMS © 2011-2024. Авторские права защищены законодательством Республики Казахстан.
ZERO.KZ