Токаев Касым-Жомарт Кемелевич |
|
Президент Республики Казахстан |
Итоги государственного аудита
Ұйғыр ауданы
Категория: Итоги государственного аудита | |
Дата: 20.07.2022 | |
Просмотры: 1004 | Печать страницы |
АУДИТОРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ
Ұйғыр ауданының жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудиті.
Талдықорған қаласы 2022 ЖЫЛ
Жоба
Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының Төрағасы
М. Мұсаевқа
АУДИТОРЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ
-
Кіріспе бөлік
-
Аудиторлық іс-шараның атауы: Ұйғыр ауданының жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудиті.
-
Мемлекеттік аудиттің мақсаты: Жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігіне аудит жүргізу. Мемлекеттік аудиттің типі (тексерудің түрі): тиімділік, сәйкестік аудиті.
-
1.3.Мемлекеттік аудиттің объектілері:
-
«Ұйғыр ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
-
Ұйғыр ауданының «Ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлiмi»;
-
«Ұйғыр ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны;
-
«Ұйғыр ауданының ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ұйғыр ауданының Әл- Фараби атындағы аудандық кітапханасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
-
Ұйғыр ауданының құрылыс,сәулет және қала құрылысы бөлімі;
-
«Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
-
«Шонжы ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; 11.«Ұйғыр ауданың Сүмбе ауылдық округі әкімінің аппараты»
мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Қырғызсай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Ават ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Кетпен ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Кіші Дихан ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Қалжат ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Бахар ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
-
«Ұйғыр ауданының Шарын ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі.
-
Мемлекеттік аудитпен қамтылған кезең: 2020 жылдың 1 қаңтарынан бастап, 2021 жылдың 31 желтоқсан аралығы.
-
II.Негізгі (талдамалық) бөлік
-
Аудиттелетін саланың жай-күйін қысқаша талдау:
Ұйғыр ауданы 14 ауылдық округ, 25 елді мекеннен тұрады. Статистикалық деректер бойынша ауданда халық саны - 64009, этникалық қатыстылығы: қазақтар - 25210 (39%), ұйғырлар - 37843 (59%), орыстар-725 (1%), қалғандар -231 (0,01%) құрайды. Ауданда әр түрлі ұл өкілдері достықты, бірлікті сақтау жолында еңбек етіп, тату тәтті өмір сүруде.
Өнеркәсіп. 2021 жылы ауданда 16 млрд.473 млн. теңге сомасына өнім өндірілді, нақты көлем индексі 2020 жылмен салыстырғанда 118,3 пайызды құрады. 2021 жылы өнеркәсіптік өндіріс құрылымындағы өңдеу өнеркәсібінің үлесі 94,5% - ды құрады. Салада 21 өнеркәсіптік кәсіпорын жұмыс істейді, оның ішінде 1 Ірі, 1 орта ("су құбыры" МКК "ОтанГринФуд" ЖШС құс фабрикасы) және 19 шағын кәсіпорын. 2021 жылы өңдеу өнеркәсібінің көлемі 15 млрд.585 млн. теңгені құрады (2020 жылы – 5710,5 млн. теңге). Өңдеу өнеркәсібінің нақты көлем индексі 163,6% - ды құрады. Өнеркәсіптік өндіріс құрылымында өңдеуші өнеркәсіпке – 94,5%, тау – кен өндіру өнеркәсібі мен карьерлерді қазуға – 0,1%, электр энергиясымен, газбен, бумен, ыстық сумен және кондиционерленген ауамен жабдықтауға-4,6%, сумен жабдықтауға, жинауға, өңдеуге және қалдықтарды жоюға, ластануды жою жөніндегі қызметке-0,8% келеді. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың ең көп үлесі 4 ауылдық округте орналасқан - Шонжы, Б.Ақсу, Қырғызсай және Бахар. Мұнда "OTAN GREEN FOOD" ЖШС құс фабрикасы, "Ұйғыр ауданының тері мен жүнді қайта өңдеу жөніндегі Шонжы зауыты" ЖШС тері жуу, "Аблин и К" ЖШС, "Арнур 1" ЖШС, "Ардо и М" ЖШС - кірпіш шығару, Бахус-Ширин - шарап- арақ материалдарын шығару бойынша орналасқан. Соңғы 5 жылда 10 өнеркәсіп нысаны іске қосылды, оның ішінде 1 көмір өңдейтін зауыт, 1 Нан- тоқаш өнімдерін шығаратын цех, 1 пластик терезелер мен есіктер шығаратын цех, 1 сплитерлік блоктар мен кеспе тастар өндіретін цех, 1 жеміс-көкөніс концентраттарын өндіретін зауыт, 1 балық үшін жем-шөп өндіретін цех, 1 пластик жәшіктер шығаратын цех, 1 ТУФ табиғи тасын өндіретін цех. 2021 жылы "Прима Құс"ЖШС бройлер етін өндіру және қайта өңдеу бойынша
тұйық циклді құс кешені құрылысы басталды. Толық қуатқа шыққан кезде зауыт жылына 36 мың тоннаға дейін бройлер етін өңдей алады. Жұмыспен 500-ден астам адам қамтылатын болады, қосымша салық түсімдері күтілуде. Бұдан басқа, 2 шағын өндіріс іске қосылды, соның есебінен 23 жұмыс орны құрылды (Шонжы ауылында тауарлық бетон өндіру зауыты және Арасан учаскесінде тері мен жүнді қайта өңдеу зауыты). Инновацияларды дамыту және инвестицияларды тарту бойынша 2021 жылы негізгі капиталға 12 млрд. "OTAN GREEN FOOD" ЖШС құс фабрикасын жөндеу мен қайта құрудың аяқталуына байланысты 2020 жылмен салыстырғанда инвестиция көлемі 1 млрд.296 млн. теңгеге азайып, 80,6% - ды құрады.
Агроөнеркәсіптік кешенде: ауыл шаруашылығының жалпы өнімі өндірісінің НКИ нысаналы индикаторы 2021 жылы 104,3% - ды құрады. Ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің 2021 жылдың жоспарымен салыстырғанда НКИ 111,6% - ға орындалды. Ауыл шаруашылығының жалпы өнімі 2021 жылы 44 226,6 млн.теңгені құрады, оның ішінде мал шаруашылығында 22 102,8 млн. теңге, өсімдік шаруашылығында 22 049,7 млн. теңге. Ауыл шаруашылығының жалпы өнімі өткен жылмен салыстырғанда 11,1% - ға өсті. Егіс алқабы 22414 га құрады, оның ішінде дәнді дақылдар 14423 га, оның ішінде 12145,0 га астыққа жүгері, картоп 339 га, көкөністер 1114,0 га, бақша
204 га және жем-шөп дақылдары 6538 га.
2021 жылы мал мен құс басы өсіп, ірі қара мал 71036 бас, қой мен ешкі 208100 бас, жылқы 15234 бас және 1 670 172 құсты құрады.
Білім беру саласында іс-шаралар жоспарына сәйкес мектепке дейінгі білімі бар балаларды қамтуды кеңейту бойынша шаралар қабылдануда, материалдық-техникалық база нығайтылуда. Мектептерде жөндеу жұмыстары жүргізілуде. 2021 жылға жоспарланған іс-шаралар орындалды. Сапалы білім алу үшін барлық жағдайлар қолжетімді болды. 2020-2021 оқу жылында ауылдық жерлердегі мектептерді, аудан орталығын және ауылдарды жаңғырту бойынша 6 мектептің материалдық-техникалық базасы жаңартылды (кабинеттер, кітапханалар). 2020 жылы Шонжы ауылы №1 ОМ және Сүмбі ОМ 881 млн. теңге бөлінді. 554 мың теңге және ғимараттарға күрделі жөндеу жүргізілді. Ауданда 33 күндізгі жалпы білім беретін мектеп, оның ішінде 33 мемлекеттік мектеп жұмыс істейді. Оқушылар саны 11788 адамды құрайды. Оқытушылардың жалпы саны – 1925. Мектепке дейінгі білім беру және қамту 99,9% - ға жетті. Ауданда мектепке дейінгі білім беру мекемелері –351 баласы бар 4 мемлекеттік балабақша және 38 жеке меншік балабақша - 1808 бала, яғни 42 балабақшада - 2159 бала тәрбиеленуде. Ал 7 шағын орталықта 240 бала тәрбиеленіп, білім алуда.
Денсаулық сақтау бойынша әйелдер мен балалардың денсаулығын нығайту, әлеуметтік мәні бар ауруларды азайту, дәрілік препараттармен
қамтамасыз ету, салауатты өмір салтын насихаттау мәселелері тұрақты бақылауға алынған. Дәрігер кадрлардың тапшылығын төмендету, дәрігерлер мен орта медициналық қызметкерлердің біліктілігін арттыру бойынша жұмыстар жүргізілуде. Көзделген 3 нысаналы индикаторлардың бірде-біреуі орындалмаған. Коронавирустық пандемияға байланысты жалпы өлім-жітім өсті немесе бір жыл ішінде қайтыс болды, бұл 2020 жылы болды. 4 блокты медициналық пункттің құрылысы 2022 жылға ауыстырылды, оған 200,0 млн.теңге бөлінді. 2022 жылы ОАА ғимараттарын күрделі жөндеуге Мемсараптама алынады және кейіннен ҚМЖ-ға қаражат бөлінетін болады. 1 ана өліміне, 15 бала өліміне жол берілген.
Халықты әлеуметтік қорғау саласында: өзін-өзі жұмыспен қамтыған халықтың жалпы санында нәтижесіз жұмыспен қамтылған халық санының азаюы, жұмыспен қамтылған халықтың үлес салмағы және жұмыссыздық деңгейінің төмендеуі, жұмыспен қамту бағдарламасының тиімділігі, азаматтарды әлеуметтік қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру байқалады. 2021 жылы жалпы жұмыссыздық деңгейі 5,1% құрады. 1828 жаңа жұмыс орны құрылды. 2021 жылы мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушылар саны 688 отбасын құрады, оның ішінде 3729 адам. Аудандық мәслихаттың шешімі негізінде 957 аз қамтылған отбасыға тұрғын үй көмегі тағайындалып, төленді. Сонымен қатар, аудан бойынша мүмкіндігі шектеулі 96 балаға үйде оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу үшін әлеуметтік көмек көрсетілді, аз қамтылған отбасылардан шыққан орта арнаулы, жоғары оқу орындарында оқитын 5 балаға, жетім және жартылай жетім балаларға гранттар, әлеуметтік мәні бар аурулармен ауыратын 17 азаматқа, пробация есебінде тұрған 5 азаматқа гранттар бөлінді. Отын сатып алуға білім беру, денсаулық сақтау, спорт, мәдениет, ветеринария саласындағы 3340 қызметкерге жәрдемақы бөлінді
Спорт пен туризмді дамыту бойынша 2021 жылы дене шынықтырумен және спортпен тұрақты айналысатын халықты қамту 22 104 адамға дейін өсті, бұл 35,3% - ды құрады, 2020 жылмен салыстырғанда спортпен айналысатын балалар саны 2674 адамға артты. 1008 адам контингентімен спорттың 11 түрі бойынша секциялары бар балалар- жасөспірімдер спорт мектебі жұмыс істейді, бұл 2020 жылмен салыстырғанда балалар мен жасөспірімдердің жалпы санының 8,7% - ын құрайды. Дене шынықтыру және бұқаралық спортпен айналысу үшін қолжетімді нысандар саны 161 бірлікті құрайды.
Ұйғыр ауданында 2021 жылы туризм инфрақұрылымының 54 объектісі бар, оның ішінде - 7 қонақ үй, 6 қонақ үй, 5 аңшылық үй, 34 демалыс үйі, 1 сауықтыру шипажайы және 1 сауықтыру лагері. Туристік-сауықтыру қызметтерінің көлемі 2021 жылы 108% – ға жетті, бұл 307,5 млн.теңгені құрады, 62 500 адамға қызмет көрсетілді
Инфрақұрылымдық кешенде су құбыры желілерін, инженерлік- коммуникациялық желілерді қайта құру және салу, елді мекендерді абаттандыру және көгалдандыру бойынша жұмыстар жүргізілді. ТКШ бойынша барлық нысаналы индикаторлар орындалды, ЖАЖ бойынша барлық көрсеткіштер орындалды, жыл сайын сумен жабдықтау жүйелерін қайта жаңартуға және салуға қаражат бөлінеді, су құбыры және кәріз желілерінде апаттарды болдырмау бойынша жұмыстар жүргізілуде. 2020 жылы облыстық бюджеттен Кіші Ақсу ауылының сумен жабдықтау жүйесін қайта құру және салу жобасына 283,4 млн теңге бөлінді. Бүгінгі күні жұмыстар толық көлемде аяқталды 2021ж объекті пайдалануға қабылданды. Үлкен Ақсу ауылының сумен жабдықтау жүйесін қайта құру және салу бойынша: - жобаның құны 539,9 млн теңгені құрайды. Шарт құрылыс-монтаж жұмыстарының мердігері "Энергохолдинг-LTD" ЖШС-мен 465,6 млн теңге сомасына жасалды, техникалық қадағалаудың мердігері "Муз Тау"ЖШС болып табылады. "KZ Астана Құрылыс ХХІ" ЖШС-мен авторлық қадағалауға 14,248 млн теңгеге шарт жасалды. Үнемделген 54,249 млн теңге бюджетке қайтарылды. 2021 жылы нысан пайдалануға берілді.
Көлік инфрақұрылымы саласында. Үлкен Дехан ауылының көшелерін орташа жөндеуге және ЖҚЖК-нің 6 өтпелі нысанына 480 млн.теңге бөлінді. 380 млн.теңге игерілді, қалған сома 2022 жылға өтпелі. 2021 жылы 10 км жергілікті және 5 км облыстық маңызы бар жолдарға орташа жөндеу жүргізілді.
Құрылыс жұмыстарының көлемі 3 млрд.711 млн. теңгені құрады, бұл 2020 жылмен салыстырғанда 72,4% - ды құрайды. Тұрғын үйді пайдалануға беру: 2021 жылы 8539 шаршы метр тұрғын үй пайдалануға берілді, бұл 2020 жылмен салыстырғанда 127,1% - ға артық. Шонжы ауылында 60 пәтерлі тұрғын үйдің құрылысы басталды, пайдалануға беру мерзімі 2022 жылғы шілде, бүгінгі күні ҚМЖ 65% - ға орындалды. 2021 жылдың мамыр айында Тасқарасу,Шарын, Үлкен Ақсу ауылдарында ЖТҚ - ға ИКС жүргізу үшін 153 га жер учаскесіне ЖСҚ әзірлеу басталды, ЖСҚ тапсыру мерзімі-2022 жылғы қазан, бүгінгі күні жобалау жұмыстары 45% - ға орындалды.
Мәдениет. Бүгінгі күні ауданда 1 аудандық мәдениет үйі, 5 ауылдық Мәдениет үйі және 15 ауылдық клуб жұмыс істейді. Тағы 3 ауылдық мәдениет үйіне (Шарын, Тасқарасу, Үлкен Ақсу) күрделі жөндеу жүргізу қажет. 8 ауылда жаңа ауылдық клубтар салу қажет (Ават, Ақтам, Дардамты, Кіші Дихан, Үлкен Дихан, Тиірмен, Сүмбе, Шырын). Оның ішінде Ават, Актам, Сүмбе, Тиірмен ғимараттарының апатты жағдайы туралы техникалық қорытынды бар. Техникалық қорытынды – Шошанай, Кіші Диқан, Үлкен Диқан, Дардамты дайындау талап етіледі.
Бүгінгі күні Бахар ауылының ауылдық клубын қайта құрумен күрделі жөндеуге ЖСҚ әзірленді. 2022 жылы күрделі жөндеуге 373 млн.теңге бөлінді. Жұмыстар облыстық құрылыс басқармасы арқылы жүргізілетін болады.
Кетпен ауылындағы Мәдениет үйінің күрделі жөндеуі 2020 жылы аяқталды. Нысан пайдалануға берілді.
Қазіргі уақытта ауданда 2 ансамбль және 1 театр жұмыс істейді: аудандық "Жазерке" халық аспаптар ансамблі және аудандық "Арзу" ән-би ансамблі, "Қарадала"театры. Ансамбльдер аудандық және облыстық фестивальдерге, мәдени және бұқаралық іс-шараларға белсенді қатысады. Ауданда 18 кітапхана жұмыс істейді: 1 аудандық кітапхана және 17 ауылдық кітапхана.
Ауданда басым мақсаттардың бірі Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру болып табылады. Бүгінгі күні аудан халқының 99,9 пайызы мемлекеттік тілді меңгерген. 2021 жылдың қорытындысы бойынша құжат айналымы мемлекеттік тілде 99,8 пайызды құрады.
Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің (жалпы бөлім) 42,45,46 және 47-баптарына,
«Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін өзі басқару туралы» Заңның 31-бабына Қазақстан Республикасының Мемлекеттік мүлік туралы Заңның 18-бабына, Алматы облысының мемлекеттік басқару құрылымы туралы қаулысына сәйкес, Ұйғыр ауданының әкімінің 2021 жыл 23 қарашасындағы №350 Қаулысына сәйкес,
-
«Ұйғыр ауданының мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Ұйғыр ауданының дене шынықтыру және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесі, «Ұйғыр ауданының ішкі саясат бөлімі» мемлекеттік мекемесінің құрамына қосылу арқылы;
-
«Ұйғыр ауданының қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Ұйғыр ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» мемлекеттік мекемесінің құрамына қосылу арқылы;
-
«Ұйғыр ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі,
«Ұйғыр ауданының ауыл шаруашылық бөлімі» мемлекеттік мекемесінің құрамына қосылу арқылы;
-
«Ұйғыр ауданының сәулет және қалақұрылыс бөлімі» мемлекеттік мекемесі, «Ұйғыр ауданының құрылыс бөлімі» мемлекеттік мекемесінің құрамына қосылу арқылы;
-
«Ұйғыр ауданының жолаушылар көлігі және автомобил жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі, «Ұйғыр ауданының тұрғын үй- коммуналдық шаруашылық және тұрғын үй инспекциясы бөлімі» мемлекеттік мекемесінің құрамына қосылу арқылы;
Келесі мемлекеттік мекемелер қайта аталған;
«Ұйғыр ауданының ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып;
«Ұйғыр ауданының экономика және қаржы бюджеттік жоспарлау бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып;
«Ұйғыр ауданының ауыл шаруашылығы және жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып;
«Ұйғыр ауданының құрылыс, сәулет және қалақұрылыс бөлімі» бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып;
«Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және тұрғын үй инспекциясы, жолаушылар көлігі және автомобил жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі болып өзгертілген.
Сонымен қатар Алматы облысы Әділет департаменті Ұйғыр ауданаралық Әділет басқармасында 2021 жылдың 29 желтоқсанында заңды тұлғалар ретінде қайта тіркелген.
Жергілікті бюджеттен Ұйғыр ауданына 2020-2021 жылдары бөлінген бюджет қаражатының жалпы сомасы 14 377 873,0 мың теңге, оның ішінде: 2020 жылы – 5 411 051,0 мың теңге, 2021 жылы – 8 966 822,0 мың теңге.
2.2.Мемлекеттік аудиттің негізгі нәтижелері
Ұйғыр ауданының жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудиті жүргізудің дұрыстығы мен тиімділігінің мемлекеттік аудитімен бюджет қаржысы есебінен жұмсалған жалпы сомасы 14 377 873,0 мың теңге қамтылды, жалпы сомасы 46571,0 мың теңгеге бұзушылықтар анықталды, соның ішінде:
-
22423,9 мың теңге қаржылық бұзушылықтар (оның 21753,7 мың теңгесі қалпына келтірілуі тиіс, 670,2 мың теңгесі бюджет есебіне өндірілуі тиіс);
-
24146,7 мың теңге тиімсіз пайдаланылған бюджет қаражаты. Жүйелі олқылықтар мен кемшіліктер саны- 3 бірлік.
Осымен қатар 11 рәсімдік сипаттағы бұзушылықтар орын алған.
17 мемлекеттік мекемелер мен 1 кәсіпорын бойынша бұзушылықтардың сипаттамасы:
-
«Ұйғыр ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
а) Мемлекеттік аудитпен қамтылған мерзім аралығында мемлекеттік мекемеде іс-сапар шығындарын өтеулерде Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы аумағында іссапар ережесін бекіту туралы» 2000 жылдың 22 қыркүйегіндегі №1428 қаулысы (кейінгі енгізілген толықтырулар мен өзгертулер) және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 мамырдағы № 256 «Бюджет қаражаты есебінен қызметтік
іссапарларға, оның ішінде шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы» қаулысының (ары қарай -№256 Қағида) талаптары толық басшылыққа алынбаған, атап айтқанда:
Мекеме басшысының 2021 жылғы 09 қарашадағы №99 бұйрығы негізінде жүргізуші А.Иминов 2021 жылдың 09 қараша күні 1 күнге іссапармен Алматы қаласына жіберілген. Алайда 09.11.2021 ж. №149 аванстық есепке сәйкес 2 күнге тәуліктік ақымен, 1 күнге пәтер ақы төленген. №256 Қағиданың 3- тармақ, 1,2- тармақшаларының талаптары сақталмаған, яғни 1 күнге тәулік ақы, 1 күнге пәтер жалдау ақысы барлығы 20,4 мың тенге теңге артық төленген. (қаржылық бұзушылық)
б) Сонымен қатар №256 Қағиданың 6- тармағының талабына қайшы, іссапарға жiберiлген мекеме қызметкелері іссапар туралы есепті іссапардан оралғаннан кейiн бес жұмыс күнi iшiнде емес, іссапарға жіберілген күнімен толтырып өткізген. (рәсімдік бұзушылық)
в)2020 жылы 003 «Мемлекеттік органның күрделі шығыстары» бюджеттік бағдарламасы бойынша 38573,0 мың теңге бөлінген соның ішінде 159 ерекшелігі бойынша «Өзге де қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеу» ерекшелігі бойынша мекемемен «МП ГАЗ ЕНЕРДЖИ» ЖШС арасында
«Аудан әкімдігі ғимараттарын газ желілеріне қосылу және ажырату» жұмысына 24.09.2020 жылы сомасы 6158,8 мың теңгені құрайтын № 69 келісім шарты жасалып, аталған жұмыстар орындалған жұмыстарды қабылдау актілермен төленген. Орындалған жұмыстардың сапасы және жұмыстарды орындау кезінде пайдаланылатын материалдардың сапасы Тексеру комиссиясының құзыретіне кірмейді. Алайда бүгінгі күнге дейін нысан жұмысы 24.11.2020 жылы №16 орындалған жұмыстарды қабылдау актісімен қабылдап алынғанына қарамастан мекеме ғимараты табиғи газға қосылмаған, дизельді отынмен жылытылады.
Мекемемен 04.12.2008 ж. №95-IV (кейінгі өзгертулер мен толықтырулар енгізілген) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 3 бабы 14-2 тармағының талаптары сақталмай, жалпы сомасы 6158,8 мың теңге көлемінде бюджеттік бағдарламаларды тиімсіз атқару – бюджеттік жүйенің мынадай: нәтижелілік, негізділік, тиімділік, жауапкершілік, бюджет қаражатының атаулылығы мен нысаналы сипаты қағидаттарына сәйкес келмейтін бюджет қаражаттарының жұмсалуына жол берілген. (тиімсіз жұмсалған)
г) Мекеменің 122.107.000 «Жергілікті атқарушы органның шұғыл шығындарға арналған резервінің есебінен іс-шаралар өткізу» бағдарламасына бөлінді. Бөлінген қаржыға мекемемен «Малика» ЖК арасында мемлекеттік сатып алудың бір көзден алу тәсілімен мемлекеттік сатып алуды жүзеге асырылып 4703,0 мың теңгеге 27.10.2020 ж. №86 мемлекеттік сатып алудың келісім шарты жасалып, 30.10.2020 ж. №3 көрсетілген қызметтер актісі
негізінде, мекемен 30.10.2020 ж. № төлем тапсырмасымен 4703,0 мың теңге
«Малика» ЖК-не төленіп берілді. Алайда, мекеме Ұйғыр ауданының әкімдігінің «Ұйғыр ауданы әкімдігінің резервінен қаржы бөлу туралы» 11.08.2020 ж. №294 қаулысымен қаржы бөлінгеніне қарамастан, «Малика» ЖК-мен мемлекеттік сатып алудың келісім шартын уақытынан кешіктіріліп 27.10.2020 жылы жасап отыр. (рәсімдік бұзушылық)
2.«Ұйғыр ауданының экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
а) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы №195 бұйрығымен бекітілген «Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы» талабының 3 тарау 10 тармағының талабы бұзылған. «Ұйғыр ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» мемлекеттік мекемесі мен
«Ұйғыр ауданының қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік бағдарламалар әкімшісі басшысының бұйрығымен бекітпеген. (рәсімдік бқзушылық).
б) Қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 мамырдағы № 256 Қаулысымен бекітілген "Бюджет қаражаты есебінен қызметтік іссапарларға, оның ішінде шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы" қағидасының 2 тарау 6 тармағының талаптары сақталмай, «Ұйғыр ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» мемлекеттік мекемесі мен «Ұйғыр ауданының қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесінде іс сапар шығындары іс сапар туралы есептермен расталмаған. (рәсімдік бқзушылық).
в) Іс-сапар шығындарын өтеуде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 мамырдағы №256 қаулысымен бекітілген "Бюджет қаражаты есебінен қызметтік іссапарларға, оның ішінде шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы" қағидасының 1 тарау 2 тармағының талаптарының бұзушылығы байқалады. 2021 жылы «Ұйғыр ауданының қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының, бас маман А.Рошановты, бөлім басшысы Г.Мондыбаеваны іс- сапарға жіберу туралы бұйрығы шығарылмастан, негізсіз 67,9 мың теңге іс- сапар шығындары төленген. (қаржылық бқзушылық) өндірілмеді жаупқа тартылмады
3.«Ұйғыр ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Мемлекеттiк бюджеттiң есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерiнiң, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының Парламенті депутаттарының Қазақстан Республикасының
шегiндегi қызметтiк iссапарлары туралы ереженi бекiту туралы» 2000 жылдың 22 қыркүйегіндегі №1428 қаулысымен бекітілген ереженің 2 тармағының 4 тармақшасының талаптары бұзылып және Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Бюджет қаражаты есебінен қызметтік іссапарларға, оның ішінде шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы» 2018 жылғы 11 мамырдағы №256 қаулысымен бекітілген ереженің 3 тармағының 3 тармақшасының талаптары бұзылып 2021 жылғы 16 ақпандағы №4 бұйрық негізінде Талдықорған қаласына қызметтік автокөлікпен (газель) ұйымның 13 қызметкері іс-сапраға жіберіліп оларға жол жүру шығындары жалпы сомасы 91,0 мың тенге төленді. Негізсіз төленген іссапар шығындары аудит барсында бюджетке қайтарылды. (қаржылық бұзушылық)
4.Ұйғыр ауданының «Ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлiмi»;
а) Қазақстан Республикасының Үкіметінің 29.08.2001ж. №1127
«Мемлекеттiк бюджет қаражаты есебінен Қазақстан Республикасы органдарының қызметкерлеріне сыйлық беру, материалдық көмек көрсету және лауазымдық жалақыларына үстемеақылар белгілеу ережесін бекіту туралы» қаулысының 4 тармағының 1 тармақшасының талабы бұзылып,
«Ұйғыр ауданының денсаулық және спорт бөлімі» мемлекеттік мекеменің бас маманы Зайндинжан Фарид Зайндинжановичке 2020 жылдың 07 сәуіріндегі Аудан әкімінің № 49-ә ж/қ бұйрығымен берілген үстемақы тағайндау туралы бұйрықтың тізілімінде болмасада 2021 жылдың 04 наурызындағы №155 төлем шотымен 81. 8 мың теңге сыйақы төленген. Аудит барысында негізсіз төленген сыйақы соммасы бюджет есебіне қайтарылып жауапты лауазымды тұлғадан түсініктеме алынды. (қаржылық бұзушылық)
б) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегі
№1428 «Мемлекеттiк бюджеттiң есебiнен ұсталатын мемлекеттiк мекемелер қызметкерлерiнiң, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының Парламенті депутаттарының Қазақстан Республикасының шегiндегi қызметтiк iссапарлары туралы ереженi бекiту туралы» (өзгертулер мен қосымшалармен) қаулысының қағидасының 2 тармағының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 мамырдағы № 256 «Бюджет қаражаты есебінен қызметтік іс-сапарларға, оның ішінде шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы» қаулысының 2 тарауының 6 тармағының талаптары сақталмай 2021 жылдың 05 сәуіріндегі № 4561020/21-51 төлем тапсырмасымен Ұйғыр ауданы ішкі саясат бөлімінің басшысы Мақсат Мамадиловқа 30.2 мың тенге іс сапар шығындарына төленген, алайда аудит барысында іс сапарға шығуына негіз болатын Аудан Әкімінің өкімі шығарылмағаны анықталды, төленген іс-сапар шығындары негізсіз болып табылады. Аудит барысында негізсіз артық
төленген іс сапар шығындары жергілікті бюджет есебіне өтелді (қаржылық бұзушылық)
5.«Ұйғыр ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны;
а) Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілген 5 желтоқсан 2015 жылғы № 1193 «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» бұйрығының 3-тармағына қайшы «Ұйғыр ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнынің музыкалық жетекші А. Алимжанвқа, 2021 жылғы шілде, тамыз,қыркүйек, қазан, айында енбек ақысына байланысты жалпы сомасы 21,7 мың теңге негізсіз төлеген - бюджетке өтелуге жатады мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінде анықталатын бұзушылықтар сыныптауышы 2.1.1.6 қарастырылып. Анықталған бұзушылық жергілікті бюджетке қайтарылды. (қаржылық бұзушылық, өндірілді наказание бар)
6.«Ұйғыр ауданының ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ұйғыр ауданының Әл-Фараби атындағы аудандық кітапханасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылдың 22 қыркүйектегі
№1428 қаулысымен бектілген «Мемлекеттік Бюджеттің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемлелер қызметкерлерінің, сондай-ақ, Қазақстан Республикасының парламенті депутаттарының Қазақстан Республикасының шегіндегі қызметтік іс-сапарлары туралы ережені бекіту қағидалары»-ның 2 тармағы талаптары бұзылып, мекеме кітапханашыларына Р.Т. Тургановаға 15,7 мың теңге және С.Х. Насироваға 15,8 мың теңге іс-сапар шығындары жалпы сомасы 31,5 мың тенге бұйрықсыз негізсіз төленген. (қаржылық бұзушылық)
7.Ұйғыр ауданының құрылыс,сәулет және қала құрылысы бөлімі; мемлекеттік мекемесі.
а) Бақылау тексерісі барысында 2021 жылдың желтоқсан айының аяқталуы туралы актісі бойынша Ұйғыр аудандық құрылыс бөліміне Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 97-бабының 6-тармағын бұза отырып, «Ұйғыр ауданының құрылыс бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 2266 шаршы метр алаңы бар асфальт-бетон қоспаларын жабу бойынша жалпы сомасы 3636,1 мың теңге жүргізілген жұмыстарды растау сенімділігін қамтамасыз етпеген. ( қаржылық бузушылық)
б) Ұйғыр ауданы Шонжы ауылында 280 орындық» «Балалар бақшасының құрылысы» жобасы бойынша мемлекеттік сараптамадан өтіп,
жобалық-сметалық құжаттаманы әзірлеуге бөлінген жалпы сомасы 5 951,9 мың теңге бюджет қаражаты тиімсіз пайдаланылған. «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 60-бабының 7-тармағын бұза отырып және Қазақстан Республикасының Бюджет Кодексінің 12 бабы 4-тармағында көзделген бюджет қаражатын тиімді пайдалану қағидатын сақтамағаны анықалды; (тиімсіз пайдаланылған)
в) «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы No 413-IV Заңының 10-бабының 4-тармағын бұза отырып «
Ұйғыр ауданының әкімі Ш.Нұрахуновтың 2019 жылғы11 наурыздағы
№122 «Мемлекеттік мүлік туралы» қаулысы сәйкес Ұйғыр ауданының құрылыс бөлімінің теңгерімінен Ақтам ауылында орналасқан құны 75 641,4 мың теңге әкімшілік ғимаратты Ұйғыр ауданы Ақтам ауылдық округі әкімінің аппараты» ММ-і теңгеріміне. уақытында бермеген.
Ұйғыр ауданының әкімінің- 2019 жылғы 14 маусымдағы № 348
«Коммуналдық меншік туралы» қаулысымен учаскелік полиция пункттерінің ғимараттарын тұрғын үйлері бар Сүмбе ауылында баланстық құны 15 680,0 мың теңге, Дардамды ауылында теңгерімдік құны 18 552,7 мың теңгеге беруге теңге, Үлкен Ақсудан баланстық құны – 18 835,6 мың теңге, Ақтам ауылы баланстық құны – 20 297,3 мың теңге, Кетпен ауылы баланстық құны – 17 904,9 мың теңге, Ават ауылы теңгерім құны – 16 434,4 мың теңге, теңгерімдеріне уақытында бермеген.
Сонымен қатар Ұйғыр ауданының әкімінің- - 2019 жылғы 1 қарашадағы
№ 533 «Коммуналдық меншік туралы» қаулысына сәйкес учаскелік полиция пункттерінің ғимараттарын тұрғын үйлері бар тұрғын үйлермен бірге беру. Шожы ауылында баланстық құны – 16 800,0 мың теңге, Бахар ауылы баланстық құны – 15 680,0 мың теңге, Тасқарасу ауылы баланстық құны – 17 348,8 мың теңге, Қырғызскай ауылы – 16 464,0 мың теңге, Кіші Дехан ауылы теңгерім құны 19 325 теңге. Қалжат ауылы, баланстық құны 18 811,2 мың теңге, теңгерімдеріне уақытында бермеген. ( 1 рәсімділік бұзушылық, 3 жүйелік бұзушылық)
8.«Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
а) «Ұйғыр ауданының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі Шонжы ауылында Арзиев пен Раджибаев көшелерінің қиылысында, сондай-ақ Арзиев пен Алахунова көшелерінің
қиылысында жаңа бағдаршамдарды орнату үшін «Жаңа-Тұрмыс и Ко» ЖШС- мен 13189,0 мың теңгеге 05.05.2020 жылы №21 келісім шарт жасасқан, келісім шарт бойынша міндеттемелер толығымен орындалған, қабылдап алу – өткізу актісімен қабылданып алған, алайда аудит барысында аталған көшелерге орнатылған бағдаршамдар бухгалтерлік есепке алынбағандығы анықталған.
Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы
№393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепке алуды жүргізу» қағидаларының 236 – тармағы талаптары және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің бұйрығымен 15.06.2010 жылғы №281
«Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есепке алу шоттарының жоспарын бекіту туралы» бұйрығының 16 тармағы талаптары (енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен) басшылыққа алынбаған. Яғни 13189,0 мың теңгеге бағдаршамдар бухгалтерлік есепке ұзақ мерзімді активтер ретінде 2360 шотына қойылмаған. (қаржылық, Әкімшілік бұзушылық) (қалпына келтіруге жатады)
б) Ұйғыр ауданы Кіші Ақсу ауылындағы су құбыры жүйесін қайта қалпына келтіру құрылысы» бойынша Мекеме тарапынан «САПА ҚҰРЫЛЫС 2007» жауапкершілігі шектеулі серіктестігімен жалпы сомасы 252865,9 мың теңгеге 2020 жылдың 18 мамырында №31 келісім-шарт жасалған, Қазақстан Республикасының 16.07.2001 жылғы №242 «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылыс және құрылыс қызметтері туралы» Заңының 60-бабы, 1- тармағының талаптары және Қазақстан Республикасының құрылыс нормаларының 8.02-09-2002 «Уақытша үйлер мен ғимараттар салуға арналған шығындардың сметалық нормалар жинағы» 3 бөлім, 3.4 тармағының талаптары сақталмай, мердігерлер «САПА ҚҰРЫЛЫС 2007» ЖШС атынан жобалау-сметалық құжаттамалармен қарастырылған уақытша салынған ғимараттар мен қондырғылардың 192,7 мың теңге жергілікті бюджет есебіне қайтарылмаған. ( қаржылық бузушылық+ )
9.«Ұйғыр ауданы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
а) 2020 – 2021 жылдары қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу «Бюджет қаражаты есебінен, оның ішінде Шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 мамырдағы № 256 Қаулысының 2 тарау 6 тармағының талаптары сақталмай, іс сапар шығындары іс сапар туралы есептермен расталмаған. (Рәсімдік бұзушылық)
б) Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы №393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепті жүргізу» Ережесінің 28 тармағының талаптары басшылыққа алынбай, 2020 – 2021 жылдары мекеменің бухгалтерлік
құжаттары хронологиялық тәртіппен іріктеліп, түптелмеген. (Рәсімдік бұзушылық)
в) Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы №413-IV
«Мемлекеттік мүлік туралы» заңының 200-бабының 6 тармағы, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 15 желтоқсандағы №636
«Мемлекеттiк мүлiк тiзiлiмiне есепке алу объектiлерi деректерiн енгiзудің, сондай-ақ мемлекеттiк мүлiкке түгендеу, паспорттау және қайта бағалау жүргiзудің бірыңғай әдістемесін бекіту туралы» бұйрығының 3
тармағының талабы сақталмай, 2021 жылы 468 нысанындағы есептілік уақытылы тапсырылмаған. (Рәсімдік бұзушылық)
10.«Ұйғыр ауданың Шонжы ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
а) Қазақстан Республикасының Бюджет Кодексінің 96 бабының 5 тармағы «Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінде олар міндетті түрде тіркелгеннен кейін күшіне енеді» және 8 тармағы «Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе жергiлiктi атқарушы органның резервiнен бюджет ақшасын бөлу, сондай-ақ қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асатын шарттарды және бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінде бұрын тіркелген азаматтық-құқықтық мәмілелерге қосымша келісімдерді тіркеу жағдайларын қоспағанда, азаматтық-құқықтық мәмiлелердi ағымдағы қаржы жылының 20 желтоқсанынан кейiн тiркеуге жол берiлмейдi» талаптары бұзылып 1100,0 мың тенге Ұйғыр аданы Қазнашылық басқармасында тіркеуден өтпей шығысталған. (рәсімдік бұзушылық)
б) Қазақстан Республикасының Бюджет Кодексінің 4 бабының 9 тармағы
«негізділік принципі - бюджет жобасына қандай да болсын түсімдерді немесе шығыстарды енгізу қажеттігін және олардың көлемдерінің негізділігін айқындайтын нормативтік құқықтық актілер және басқа да құжаттар негізінде бюджетті жоспарлау, сондай-ақ бюджет қаражаты мен мемлекет активтерін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес пайдалану» талаптары бұзылып 11981,0 мың тенге тиімсіз шығысталған (тиімсіз жұмсалған)
в) Қазақстан Республикасының Бюджет Кодексінің 96 бабының 5 тармағы «Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінде олар міндетті түрде тіркелгеннен кейін күшіне енеді» және 8 тармағы «Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе жергiлiктi атқарушы органның резервiнен бюджет ақшасын бөлу, сондай-ақ қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асатын шарттарды және бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінде бұрын
тіркелген азаматтық-құқықтық мәмілелерге қосымша келісімдерді тіркеу жағдайларын қоспағанда, азаматтық-құқықтық мәмiлелердi ағымдағы қаржы жылының 20 желтоқсанынан кейiн тiркеуге жол берiлмейдi» талаптары бұзылып 1448,8 мың тенге Ұйғыр аданы Қазнашылық басқармасында тіркеуден өтпей шығысталған. (рәсімдік бұзушылық).
г) Шонжы ауылындағы ескертіштің декаративтік жөндеу жұмыстары бойынша орындауға 2021 жылғы 22 желтоқанда "Жаралы Жүрек" мүгедектер қоғамы" қоғамдық бірлестігі-мен № 90 келісім-шартпен 1450,0 мың тенге Ұйғыр аданы Қазнашылық басқармасында тіркеуден өтпей шығысталған.
Қазақстан Республикасының Бюджет Кодексінің 96 бабының 5 тармағы
«Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелері бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның аумақтық бөлімшелерінде олар міндетті түрде тіркелгеннен кейін күшіне енеді» және 8 тармағы «Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң немесе жергiлiктi атқарушы органның резервiнен бюджет ақшасын бөлу, сондай-ақ қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асатын шарттарды және бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның аумақтық бөлімшесінде бұрын тіркелген азаматтық- құқықтық мәмілелерге қосымша келісімдерді тіркеу жағдайларын қоспағанда, азаматтық-құқықтық мәмiлелердi ағымдағы қаржы жылының 20 желтоқсанынан кейiн тiркеуге жол берiлмейдi» талаптары бұзылып 1450,0 мың тенге Ұйғыр аданы Қазнашылық басқармасында тіркеуден өтпей шығысталған. (рәсімдік бұзушылық).
11.«Ұйғыр ауданың Сүмбе ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
Мемлекеттік мекеме 2020 жылдың қаржылық есепті жасағанда есеп айырысу актісін басшылыққа алмай «АлматыЭнергоСбыт» ЖШС-на кредиторлық қарызы бойынша бухгалтерлік баланста жалпы сомасы 81,6 мың тенге көрсетілмегені анықталды. Бухгалтерлік есепте көрсетiлуге жататын деректердi көрсетпей, 2021 жылғы бухгалтерлік есепті жүргізу барысында қаржылық есептілікті бұрмалау жағдайына әкеп соққан. Бұл өз кезегінде ҚР Қаржы министрінің 2010 жылғы 15 маусымдағы № 281 «Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есепке алу шоттарының жоспарын бекіту туралы» бұйрығының және ҚР Қаржы министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы №393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепті жүргізу» Ережесінің 116 тармағы талаптарының бұзылуына әкелген. Аталған факті бойынша Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі №235-V
«Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексінің талаптарына сәйкес лауазымды тұлғалардың әкімшілік жауапкершілігі қаралды. (әкімшілік бұзушылық) (қалпына келтіруге жатады)
12.«Ұйғыр ауданының Қырғызсай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
2021 жылы мекемемен «Жаңа Ғасыр С.Х» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі арасында 040 «Өңірлерді дамытудың 2025 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде өңірлерді экономикалық дамытуға жәрдемдесу бойынша шараларды іске асыруға ауылдық елді мекендерді жайластыруды шешуге арналған іс-шараларды іске асыру» бағдарламасы негізінде Қырғызсай ауылдық округіне қарасты көшелеріне жарық обектілерін орнатуға №33 келісім шарт негізінде жалпы сомасы 1458,0 мың теңгеге 21 көше тірегін орнатуға жұмыстар келісілген. Келісім шарт негізінде жұмысты өткізу уақыты 31 желтоқсан айы болып белгіленген. 2021 жылдың желтоқсан айында орындалған жұмыстар актісі негізінде қабылданып алынған.
Жоғарыда аталған жалпы соммасы 1458,0 мың теңге мекеменің балансына алынбаған. Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 03 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепке алуды жүргізу қағидаларын бекіту туралы»
242 және 243-тармақтарының талаптары және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 15.06.2010 жылы бекітілген № 281 бұйрығымен бекітілген
«Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есепке алу шоттарын бекіту туралы»
16 тармағы толық сақталынбаған. «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексінің талаптарына сәйкес лауазымды тұлғалардың әкімшілік жауапкершілігі қаралды. (қаржылық , әкімшілік айыбпұл өндірілді). (қалпына келтіруге жатады)
13.«Ұйғыр ауданының Ават ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
а) «Ұйғыр ауданының Ават ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі мен «Савут» жеке кәсіпкері арасында 17.07.2021 жылы жасалған №210017 келісім шартымен 1 950, 1 мың теңгеге «Көше жарығын ағымдағы жөндеу» қызметі сатып алынған. Шарттың №1 қосымшаға сәйкес қызметті көрсету мерзімі шілде айы, Орындаушы өзіне қабылдаған міндеттерін 30 күнтізбелік күнге кешіктірген, орындалған жұмыс 31.08.2021 жылғы №10 екі жақты актімен қабылданған. Бұл негізгі келісім шарттың 8.3 тармағына сәйкес орындаушы жұмыстарды кешіктірген әр күнтізбелік күніне (01.08-31.08)- 30күн), 1950100тг*0,1%*30к=58503тг) 0,1% тұрақсыздық айыппұл 58,5 мың теңге бюджет есебіне аудит барысында өндірілді. (қаржылық бұзушылық)
в) Сонымен жоғарыда көрсетілген бұзушылық бойынша тапсырыс беруші Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 4 желтоқсандағы
«Мемлекеттiк сатып алу туралы» № 434-V Заңының 12 бабының 4 тармағының 3 тармақшасының талабына сәйкес «Савут» жеке кәсіпкерін тапсырыс беруші өзіне өнім берушінің Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұзу фактісі туралы белгілі болған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, осындай әлеуетті өнім берушіні немесе өнім берушіні мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушы деп тану туралы талап арызбен сотқа жүгінбеген. (әкімшілік бұзушылыққа тартылды)
14.«Ұйғыр ауданының Кетпен ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
а) Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы аумағында іс-сапар ережесін бекіту туралы» 2000 жылдың 22 қыркүйегіндегі
№1428 қаулысы (кейінгі енгізілген толықтырулар мен өзгертулер) сақталмай, 2021 жылдың 01 қарашасында Округ әкімнің Өкімімен №43-Ө, Кетпен ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы Даутов Арзужан Кудратовичті кайта даярлау курсына қатысу үшін 2021 жылдың 01-19 қараша аралығында Талдықорған қаласына іссапарға жіберілген, алайда іссапарға төленген сомасы 54,9 мың тенгеге, аванстық есеп бухгалтерияға тапсырмағаны анықталды, аудит барысында кінәлі түлғалардың есебінен бюджетке қайтарылды. (қаржылық бұзушылық) құйылды әкімшілік жазаға тартылды.
15.«Ұйғыр ауданының Кіші Дихан ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
– 1389,0 мың теңгеге «Игілік Стройпроект» ЖШС-мен 2021 жылдың 13 тамызында № 18 келісім шарт негізінде Кіші Дихан ауылының жолдарына орташа жол жөндей жұмыстарына техникалық құжаттама жасалынған. Бюджет есебінен қараластырылған қаражат, толық игерілген, алайда:
Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 03 тамыздағы
№ 393 бұйрығымен бекітілген «Мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есепті жүргізу ережесінің» талаптарының 244-тармағы, және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 15.06.2010жылы № 281 бекітілген
„Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есепке алу шоттарының бұйрығының“ 17 тармағы (енгізілген өзгерістер мен толықтырулар) негізінде басшылыққа алмаған. Яғни, орташа жөндей жұмыстарын жасауға сметалық құжаттама -1389,0 мың теңге бухгалтерлік есепке кіріске алынуы тиісті.
Бұрмаланған қаржылық есептілікті жасағаны үшін (көрінеу дұрыс емес қаржылық есептілікті ұсыну. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2018 жылғы 01 қазандағы №18-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген «Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау
объектілерінде анықталатын бұзушылықтар сыныптауышының» 2.12.1.1 реттік нөміріне (Әкімшілік жауаптылық қаралған). (қалпына келтіруге жатады)
16.«Ұйғыр ауданының Қалжат ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
Қазақстан Республикасы Президентінің 2020 жылғы 25 мамырдағы
«Орталық, жергілікті мемлекеттік органдарда және квазимемлекеттік сектор субъектілерінде шығыстарды қысқарту жөніндегі шаралар туралы» №108 өкімінің 1-тармағының 3) тармақшасына сәйкес жергілікті атқарушы органдарға және оларға ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелерге 3 жыл мерзімге кеңсе жиһазын сатып алуға тыйым салынған. Алайда жоғарыда көрсетілген өкім талаптарын бұза отырып, 022 бағдарламасы бойынша бөлінген қаражатқа мекемемен 1 келісім-шарт негізінде жалпы сомасы 55,0 мың теңгеге 1 дана кресло сатып алынған.
Яғни, мекеме үнемдеу режимін сақтамаған және Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 04 желтоқсандағы №95-IV Бюджет Кодексінің 4 - бабының 9-тармағы-негізділік қағидаты бұзылып, нәтижесінде 55,0 мың теңге сомасында бюджет қаражатының тиімсіз жұмсалуына әкеп соққан. (Тиімсіз жұмсалған) выговор керек
17.«Ұйғыр ауданының Бахар ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі;
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегі № 1428 қаулысымен бекітілген мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер қызметкерлерінің, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Парламенті депутаттарының Қазақстан Республикасы шегіндегі қызметтік іссапарлары туралы Қағидалардың 2-тармағы бұзыла отырып, Мемлекеттік мекемелердің қызметкерлерін іссапарға жіберу бұйрық (өкім) негізінде жүргізіледі, алайда жұмыс жөніндегі жастармен әдіскерге К.А. Әбіловқа 2021 жылы қарашада бұйрықсыз 20,0 мың теңге іссапар шығыстары негізсіз төленгені анықталып аудит барысында бюджетке өндірілді. (Қаржылық бұзушылық)
-
«Ұйғыр ауданының Шарын ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі. ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу қағидаларының 243, 272-тармақтарын бұза отырып, Шарын ауылы жолдарын орташа жөндеуге жобалау-сметалық құжаттама әзірлеуге 2000,0 мың теңге сомасында жұмсалған шығындар мекеме балансына қабылданбады, бұл аталған шығыстардың ҚР ҚМ 2010 жылғы 3 тамыздағы № 393 бұйрығының толық көрсетілмеуіне әкеп соқты. бухгалтерлік есепте көрсетілуге тиіс. (қалпына келтіруге жатады)
ҚР Қмф 2010 жылғы 15 маусымдағы № 281 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарына сәйкес
белгіленген элементтерді көрсетпеу кезінде бухгалтерлік есепті бұрмалаудан көрінген лауазымды тұлғалар тарапынан бухгалтерлік есепті жүргізу тәртібін реттейтін нормативтік-құқықтық актілердің талаптарын сақталмауы үшін. ҚР ӘҚБтК-нің 238-бабы бойынша жауаптылығы қарастырылған. (әкімшілк бұзушылық)
Жеке мемлекеттік мекемелер бойынша бұзушылықтардың сипаттамасы:
3.1.2. Ұйғыр ауданынына қарасты 17 мемлекеттік мекемелері мен 1 мемлекеттік кәсіпорын бойынша мемлекеттік аудит барысында және тексеру комиссиясының отырысы өткізілуге дейін бюджет есебіне жалпы сомасы 602,7 мың теңге өндірілді, 18117,6 мың теңге бухгалтерлік есеп бойынша қалпына келтірулер жасалды, олар:
-
«Ұйғыр ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; бойынша өндірілуге жататын 20,4 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
-
«Ұйғыр ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;бойынша өндірілуге жататын 91,0 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
-
«Ұйғыр ауданының «Ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлiмi мемлекеттік мекемесі;бойынша өндірілуге жататын 112,0 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
-
«Ұйғыр ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны; бойынша өндірілуге жататын 21,7 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
- «Ұйғыр ауданының ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ұйғыр ауданының Әл-Фараби атындағы аудандық кітапханасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі; бойынша өндірілуге жататын 31,5 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
- «Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімі» мемлекеттік мекемесі; бойынша өндірілуге жататын 192,7 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
-
«Ұйғыр ауданының Ават ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; бойынша өндірілуге жататын 58,5 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
-
«Ұйғыр ауданының Бахар ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; бойынша өндірілуге жататын 20,0 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
«Ұйғыр ауданының Кетпен ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша өндірілуге жататын 54,9 мың теңге бюджет есебіне өндірілді;
-
«Ұйғыр ауданының Шарын ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; бойынша қалпына келтіруге жататын 2000,0 мың теңге бухалтерлік есепте қалпына келтірілді;
- «Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы
бөлімі» мемлекеттік мекемесі бойынша қалпына келтіруге жататын 13189,0 мың теңге бухалтерлік есепте қалпына келтірілді;
-
«Ұйғыр ауданың Сүмбе ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша қалпына келтіруге жататын 81,6 мың теңге бухалтерлік есепте қалпына келтірілді;
-
«Ұйғыр ауданының Қырғызсай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша қалпына келтіруге жататын 1458,0 мың теңге бухалтерлік есепте қалпына келтірілді;
«Ұйғыр ауданының Кіші Дихан ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша қалпына келтіруге жататын 1389,0 мың теңге бухалтерлік есепте қалпына келтірілді;
Мемлекеттік аудит барысында және тексеру комиссиясының отырысы өткізілуге дейін Қазақстан Республикасы бюджет және өзгеде заңнамаларының бұзылуына жол берген келесі мемлекеттік аудит объектілерінің 17 қызметкері тәртіптік жауапкершілікке тартылды:
«Ұйғыр ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; басшысының 26.05.2022 ж. №91-ж/қ бұйрығымен бас есепші А. Сатыбалдиеваға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі; басшысының 25.05.2022 ж. №27 бұйрығымен бас есепші И. Ерғалиеваға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
Ұйғыр ауданының «Ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлiмi»; басшысының 26.05.2022 ж. №33 бұйрығымен бас есепші Қ. Сабирбайқызына ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданы Әкімінің аудандық Мәдениет үйі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны; басшысының 23.05.2022 ж. №22 бұйрығымен бас есепші А. Хасановаға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының ішкі саясат, мәдениет, тілдерді дамыту және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Ұйғыр ауданының Әл-Фараби атындағы аудандық кітапханасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі; басшысының 23.05.2022 ж. №10 бұйрығымен бас есепші Д. Ақылбековаға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімі» ММ-ің басшысы Т. Сейдахметов 03.05.2022 ж. №77ж/қ Аудан әкімінің бұйрығымен босатылуына байланысты тәртіптік жаза қолдану мүмкін болмады;
«Ұйғыр ауданы әкімдігінің халықты жұмыспен қамту орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі басшысының 06.06.2022 ж. №29 бұйрығымен бас есепші М. Баймухановаға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданың «Шонжы ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі басшысының 01.06.2022 ж. №38ж/қ бұйрығымен бас есепші Г. Заироваға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының Кетпен ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі басшысының 23.05.2022 ж. №27Ө бұйрығымен бас есепші Ф. Мухаметоваға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының Қалжат ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі басшысының 25.05.2022 ж. №16 ж/қ бұйрығымен бас есепші Т. Аблакиевқа ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының Бахар ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі басшысының 25.05.2022 ж. №27 бұйрығымен бас есепші А. Қарқабаеваға ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының Экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының 31.05.2022 ж. №28ж/қ бұйрығымен бас маман А. Ашимоваға және М. Садиковке ескерту түрінде тәртіптік жаза қолданылды;
«Ұйғыр ауданының құрылыс, сцулет және қала құрылысы бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының 09.06.2022 ж. № 1 бұйрығымен бас маман З. Валиевқа сөгіс түрінде тәртіптік жаза қолданылды.
Мемлекеттік аудит барысында және тексеру комиссиясының отырысы өткізілуге дейін анықталған бұзушылықтар бойынша мемлекеттік аудит объектілерінің лауазымды тұлғаларының әкімшілік жауапкершілігін қарастыру мақсатында Қазақстан Республикасы Қаржы министірлігі Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің Алматы облысы бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаментіне жалпы саны 5 материал төмендегі мекемелерге қатысты жолданып, уәкілетті органмен қаралуы бойынша жергілікті бюджет есебіне 430,1 мың теңге айыппұл өндірілді:
Ұйғыр ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары және тұрғын үй инспекциясы бөлімі» мемлекеттік мекемесі бойынша жолданған материал уәкілетті органмен қаралып, 02.06.2022 ж. №0013 төлем түбіртегімен 76,6 мың теңге айыбпұл жергілікті бюджет есебіне төленді;
«Ұйғыр ауданың Сүмбе ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; бойынша жолданған материал уәкілетті органмен қаралып, 18.03.2022 ж. №0001 төлем түбіртегімен 76,6 мың теңге айыбпұл жергілікті бюджет есебіне төленді;
«Ұйғыр ауданының Қырғызсай ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі; бойынша жолданған материал уәкілетті органмен қаралып, 02.06.2022 ж. №0013 төлем түбіртегімен 76,6 мың теңге айыбпұл жергілікті бюджет есебіне төленді;
«Ұйғыр ауданының Ават ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша жолданған материал уәкілетті органмен қаралып, 03.06.2022 ж. №36089016 төлем түбіртегімен 47,1 мың теңге айыбпұл жергілікті бюджет есебіне төленді;
«Ұйғыр ауданының Кіші Дихан ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша жолданған материал уәкілетті органмен қаралып, 02.06.2022 ж. №0004 төлем түбіртегімен 76,6 мың теңге айыбпұл жергілікті бюджет есебіне төленді;
«Ұйғыр ауданының Шарын ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі бойынша жолданған материал уәкілетті органмен қаралып, 08.06.2022 ж. №0750 төлем түбіртегімен 76,6 мың теңге айыбпұл жергілікті бюджет есебіне төленді;
-
Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша тұжырымдар. Ұйғыр ауданының жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудитпен 4 413 501,0 мың теңге бюджет қаражаты қамтылып, аудит қорытындысымен Қазақстан Республикасының бюджеттік және өзге де заңнамалары талаптарын сақтамау бойынша жалпы сомасы сомасы 14 377 873,0 мың теңге қамтылды, жалпы сомасы 46571,0 мың теңгеге бұзушылықтар анықталды, соның ішінде:
-
22423,9 мың теңге қаржылық бұзушылықтар (оның 21753,7 мың теңгесі қалпына келтірілуі тиіс, 670,2 мың теңгесі бюджет есебіне өндірілуі тиіс);
-
24146,7 мың теңге тиімсіз пайдаланылған бюджет қаражаты. Жүйелі олқылықтар мен кемшіліктер саны- 3 бірлік.
Осымен қатар 11 рәсімдік сипаттағы бұзушылықтар орын алған.
Қазақстан Республикасы Заңнамаларының тиісті талаптарын сақтамау салдарынан жоғарыда аталған бұзушылықтарға жол берілген.
-
Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша ұсынымдар мен тапсырмалар «Ұйғыр ауданының жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану дұрыстығы мен тиімділігінің мемлекеттік аудиті нәтижелерін негізге ала отырып
ҰСЫНАМЫН:
-
«Ұйғыр ауданының жергілікті бюджетті жоспарлау және орындау, аумақты дамыту бағдарламасын іске асыру, жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдалану тиімділігінің мемлекеттік аудитнің нәтижелері Алматы облысы бойынша тексеру комиссиясының отырысында қаралсын.
-
«Ұйғыр ауданының құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі» ММ-ің, Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 97-бабының 6-тармағын бұза отырып, «Ұйғыр ауданының құрылыс бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бақылау тексеру барысында анықталған 2266 шаршы метр алаңы бар асфальт- бетон қоспаларын жабу бойынша жалпы сомасы 3636,1 мың теңге жүргізілген жұмыстарды растау сенімділігін қамтамасыз етпегені, қалпына келтірілсін, сонымен қатар заңбұзушылықтарға құқықтық баға беру мақсатында тиісті материалдар құқық қорғау органдарына жолдансын.
-
«Ұйғыр ауданының экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесінде, 2021 жылы «Ұйғыр ауданының қаржы бөлімі» ММ-де бас маман А.Рошановқа негізсіз төленген 67,9 мың теңге іс-сапар шығындары жергілікті бюджет есебіне қайтарылсын.
-
Мемлекеттік аудит объектілері басшыларымен бюджет және өзге де заңнама талаптарының бұрын жол берген бұзушылықтарының салдарын барынша азайтуға бағытталған, аудиторлық іс-шара барысында жергілікті бюджет есебіне өндірілген 4238,8 мың теңге, септілік бойынша қалпына келтірілген 2000,0 мың теңге тиімсіз пайдаланылған 24146,7 мың тенге, және төленген айыбпұл 430,1 мың тенге назарға алынсын және алдағы уақытта осындай бұзушылықтарды болдырмау мен алдын алу үшін жұмыстар жүргізілсін.
-
Қосымша: Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктердің жиынтық тізілімі.
Тексеру комиссиясының мүшесі Б. Мұхаметжанов
№2 мемлекеттік аудит бөлімінің
басшысы Д. Базарбаев
Сапа бақылауына жауапты
құрылымдық бөлімшенің басшысы Қ. Есенаманов
Құқықтық сүйемелдеуге жауапты
құрылымдық бөлімшенің басшысы А. Қадір
Аудит тобының жетекшісі Д. Базарбаев